پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

18. شهريور 1395 - 6:15   |   کد مطلب: 19999
مدیر کمیته امداد ملایر از بهره‌مندی 330 دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد از کانون‌های تابستانی بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ علی کولیوند در مراسم اختتامیه کانون‌های تابستانی بوستان ولایت کمیته امداد اظهار کرد: این کانون‌ها همه ساله با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش‎آموزان زیر پوشش و ایجاد نشاط  بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی گفت: کانون‌های تابستانی امسال بوستان ولایت ملایر نیز از 19 تیرماه تا نیمه اول شهریور به مدت دو ماه با حضور دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد در کانون بسیج و زیر نظر مربیان مجرب برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از بهره‎مندی 330 دانش‌آموز از کانون‌های تابستانی بوستان ولایت ملایر خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 180 دانش‌آموز دختر و 150 دانش‌آموز پسر بودند.

وی افزود: شرکت‎کنندگان در کلاس‌ها در 11 رشته شامل کلاس‌های قرآن، کامپیوتر، نقاشی، احکام، کلاس‌های ورزشی؛ قصه‎گویی، سفره‎آرایی، مشاوره و... آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

کولیوند یادآور شد: دانش‎آموزان شرکت‎کننده در کلاس‌های آموزشی کانون‌های تابستانی دوره‌های مهارتی را فرا می‎گیرند و گواهی فنی و حرفه‌ای با رشته‌های مرتبط به افراد شرکت‎کننده اعطا می‌شود.

وی گفت: همچنین با همکاری هلال احمر شرکت‎کنندگان در این کلاس‌ها مورد معاینه سلامت قرار گرفتند.

مدیر کمیته امداد ملایر بیان کرد: دانش‎آموزان شرکت کننده در کانون‌های تابستانی علاوه بر بهره‎مندی از کلاس‌های کانون از برنامه‌های تفریحی مانند توزیع سبد کالای بهداشتی، اردوهای تفریحی، سینما، استخر، جشن‌های مناسبتی و... نیز بهره‎مند شدند.

وی از کسب مقام اول رزم‌آوران استان توسط کانون تابستانی بوستان ولایت ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در جشنواره ورزشی «محمد رسول‌الله» هم که با حضور سه شهرستان ملایر، نهاوند و تویسرکان در رشته‌های والیبال دختران، فوتسال پسران و تنیس روی میز برگزار شد شرکت‌کنندگان با هم رقابت کردند و تیم‌های برتر مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما