نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. شهريور 1395 - 10:22   |   کد مطلب: 19984
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فاجعه منا نقطه عطفی در تاریخ به‌عنوان سند بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت حج است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به گذشت یک سال از فاجعه منا و عدم اقدامی مناسب از سو آل سعود اظهار داشت: فاجعه منا داغی بر دل مسلمانان جهان گذاشته که هرگز خاموش نمی‌شود.

وی تأکید کرد: کشورهای اسلامی نباید هیچ‌گاه جنایت سعودی‌ها در منا را فراموش کرده و فاجعه منا مهم‌ترین سند و دلیل بر بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت حج است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فاجعه منا نقطه عطفی در تاریخ به‌عنوان سند بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت حج است.

وی گفت: در فاجعه منا آل سعود بی‌کفایتی و سوء و مدیریت خود را اداره حج ابراهیمی که یکی از بهترین عبادات اسلامی بوده نشان داد و ناتوانی خود را اثبات کرد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به عدم اجازه حجاج ایرانی در حج امسال افزود: با منع  بیش از صد هزار نفر از حجاج ایرانی برای حج امسال نیز سندی دیگر بر بی‌کفایتی آل سعود در اداره حج است.

وی گفت: حج ابراهیمی عامل وحدت در بین جامعه اسلامی بوده اما با منع حجاج شیعه و سنی ایرانی از حج امسال آل سعود خلاف این امر اقدام کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی باید مدیریت حج ابراهیمی را به دست گرفته و این بی‌کفایتی سعودی‌ها را به دنیا اثبات کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار