نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. شهريور 1395 - 8:16   |   کد مطلب: 19972
مدیر انجمن سینمای جوانان ملایر از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته فیلم و عکس همزمان با سراسر کشور در دفتر ملایر از 3 تا 9 مهرماه خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها فریدون محمودی در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه افزود: برپایی نمایشگاه تخصصی عکس شامل 25 اثر از آثار برگزیده عکاسان شهرستان، پخش 20 فیلم کوتاه شرکت‌کننده در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران و اکران چند فیلم بلند سینمای از مجموع فیلم‌های برنده سیمرغ بلورین سی و سومین جشنواره فیلم فجر در هفته گرامیداشت فیلم و عکس صورت می‌پذیرد.

وی از برگزاری نشست نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده و انتخاب بهترین عکس‌های عکاسان دفتر انجمن سینمای جوانان دفتر ملایر که در نمایشگاه ارائه شده‌اند، خبرداد.

محمودی به برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس با همکاری دانشگاه ملایر در محل نمایشگاه دائمی این مرکز آمورش عالی اشاره و اظهار کرد: این نمایشگاه با موضوع رشادت‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس مشتمل بر 30 قطعه عکس در سایزهای 70 در 100 سانتیمتر است که از 10 تا 17 مهرماه در معرض دید علاقمندان قرارخواهد گرفت. 

مدیر انجمن سینمای جوانان ملایر از حضور دکترعلیرضا کریمی‌صارمی به عنوان میهمان ویژه این نمایشگاه و استاد برگزارکنننده ورک‌شاپ عکاسی با موضوع عکاسی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی 12 مهرماه با حضور این استاد و عکاسان انجمن سینمای جوانان، هنرجویان، دانشجویان و علاقمندان به هنر عکاسی در محل نمایشگاه دائمی دانشگاه ملی ملایر برگزار خواهد شد.

محمودی در معرفی علیرضا کریمی‌صارمی خاطرنشان کرد: وی که بنیانگذار و رئیس آژانس عکس ایران است، تاکنون در تعداد بسیاری نمایشگاه عکس به صورت انفرادی شرکت داشته و عکس‌هایش را در بلاروس و سوریه به نمایش گذاشته و در کشورهایی همچون انگلستان چین و فرانسه در نمایشگاه‌هایی شرکت کرده است.

وی ادامه داد: کریمی‌صارمی به عکاسی مستند و طبیعت نیز اشتغال دارد و 11سال مدیریت جشنواره‌های سینمای جوان، دبیر چندین دوره جشنواره عکس از جمله جشنواره عکس امام رضا(ع)، جشنواره عکس فرهنگ ایران زمین، داوری بیش از 80 جشنواره و مسابقات عکاسی، مؤلف مقالات متعدد در زمینه عکاسی، عکاس برگزیده ایرانی در بخش فرهنگ مسابقه جهانی، عضو شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران از دیگر موارد ثبت‌شده در کارنامه هنری این عکاس به شمار می‌‌روند.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما