نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. شهريور 1395 - 8:10   |   کد مطلب: 19944
معاون خدمات شهری شهرداری ملایر از اتمام پروژه تامین روشنایی 26 هزار متر مربع از پارک جنگلی خلبان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ امیر رضایی با اشاره به تامین روشنایی پارک جنگلی خلبان اظهار داشت: یکی از مکان هایی که فضای بدون روشنایی کافی در آن، به صورت وسیع امنیت شهروندان را تامین نمی کرد، پارک جنگلی خلبان بوده که با اقدامات اخیر واحد برق، به طور قابل توجهی از فضای بدون روشنایی کافی این پارک جنگلی کاسته شده است.

وی با بیان اینکه ساعات اوليه شب به دليل تاريكي محل، فضاهاي نا امني براي شهروندان ايجاد مي شود بین کرد: پس از هماهنگی های بعمل آمده واحد برق موظف گرديد نسبت به جانمايي و نصب پايه هاي روشنايي در پارک جنگلی خلبان اقدام نمايد.

معاون خدمات شهری شهردار ملایر افزود: در اين ارتباط با ۱۶۰۰ متر کابل کشی، تعداد ۶۰ عدد پايه روشنايي به طول ۳ متر و ۴ عدد پایه روشنایی ۹ متري طی مدت ۳ ماه با اعتبار هشتصد میلیون ريال از اعتبار داخلی شهرداری در نقاط حساس پارک جنگلی فوق نصب گردید.

رضايي در ادامه تصریح کرد: با عنايت به اينكه هزينه نصب پايه هاي روشنايي فوق از محل اعتبارات شهرداري تامين شده است لازم است ساكنين محلات فوق در حفظ و حراست از آنها كوشا بوده و هر گونه تخلف و تخريب را به واحد ۱۳۷ شهرداري اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار