نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. شهريور 1395 - 8:48   |   کد مطلب: 19931
سرپرست گروه سپید و سیاه خبر داد؛
درخشش هنرمندان ملایری در جشنواره تئاتر ارسباران
سرپرست گروه نمایشی سپید و سیاه گفت: هنرمندان ملایری در جشنواره تئاتر ارسباران موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر مرد و دومین بازیگر زن شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی حبیبی با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره تئاتر ارسباران اظهار داشت: در این جشنواره 23 اثر از سراسر کشور توسط هیئت‌داوران برای اجرا در این جشنواره انتخاب شد و از ملایر نیز نمایش "دردسرهای یک مستأجر" در بخش صحنه‌ای انتخاب شد.

وی گفت: نمایش «دردسرهای یک مستأجر» حکایت زن و شوهر جوانی است که پس از مدت‌ها موفق به اجاره منزلی برای سکونت می‎شوند اما از شانس بد گرفتار صاحب‌خانه‌ای شده که در امور زندگی آن‌ها دخالت می‌کند به‌طوری‌که اتفاقاتی را در ادامه برای آن‌ها ایجاد می‌کند و...

سرپرست گروه نمایشی سیاه و سپید گفت: با برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره دو تن از هنرمندان ملایری به‌عنوان نفرات برتر این جشنواره انتخاب شدند.

وی گفت: در بخش بهترین بازیگر زن خانم نرگس خاک کار توسط هیئت‌داوران به‌عنوان دومین بازیگر زن این جشنواره انتخاب شد.

حبیبی گفت: در بخش بازیگر مرد هم میلاد زنگنه برای اجرای نمایش دردسرهای یک مستأجر به‌عنوان بهترین بازیگر مرد این جشنواره انتخاب شد.

وی گفت: در این جشنواره کارها از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود بخصوص گروه داوری که متشکل از یک گروه کاملاً حرفه‌ای و باتجربه بودند.

انتهای پیام/

  

دیدگاه شما

آخرین اخبار