پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

8. شهريور 1395 - 7:46   |   کد مطلب: 19922
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکار ملایری علیرضا ساریخانی در مسابقات اورال مچ اندازی استان به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان در همدان اظهار داشت:  دراین مسابقات تیم ملایر به مقام سومی رسید.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوان دختر استان همدان گفت: به مناسبت هفته دولت و با هدف شناخت هفت نفر برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور به مدت یک روز در همدان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این رقابت ها با شرکت 19ورزشکار از شهرهای همدان، نهاوند و ملایر در سالن حجاب همدان پیگیری شد و در پایان مسابقات انفرادی پری سیما مومنی و پریناز قربانی هر دو از نهاوند به ترتیب اول و دوم شدند و ملیکا چهاردولی از همدان در جایگاه سوم ایستاد.

رضایی افزود: در مسابقات دوبل نیز تیم مبینا الهامی و ماندانا نوعی شاد از همدان اول شد و تیم مهسا جباری و مبینا سلیمانی از ملایر در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم زهرا جوزا و فائزه یزدان فر از نهاوند در مکان سوم ایستاد.

وی گفت: سه نفر اول مسابقات انفرادی و چهار نفر اول بخش دوبل به مسابقات کشوری که ازر 15 لغایت 17 شهریورماه در شهرستان شاهرود استان سمنان اعزام می شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری تجمع اسکیت بازان استان در شهر همدان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و هفته همدان با حضور اقشار مردم و ورزشکاران اسکیت و جمعی از مسئولین استان در بلوار ارم شهر همدان همایش اسکیت برگزار شد.

وی افزود: این همایش در راستای معرفی ورزش اسکیت به شهروندان و استعدادیابی و شناسایی اسکیت بازان صورت گرفت که با حضور بیش از 150 نفر اسکیت باز برگزار شد.

رضایی با اشاره به برگزاری مسابقه سرعت 100 متر در این همایش گفت: با برگزاری مسابقه سرعت 100 متر بین نونهالان به نفرات برتر هدایایی تقدیم گردید و همچنین به 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جایزه اهداء شد.

وی گفت: تیم اعزامی از ملایر توانست توسط خانم ایلیا اسکندری  و باران باقری به  دوعنوان های اول و سوم دست  پیدا کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار