نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. شهريور 1395 - 7:34   |   کد مطلب: 19921
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛
کشف محموله قاچاق 320 کيلوگرمي موادمخدر در ملاير
فرمانده انتظامي استان از کشف 320کيلوگرم موادمخدر ترياک از يک دستگاه خودروي سواري در شهرستان ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار حاجي­ محمد مهديان­ نسب گفت: در راستاي مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با موادمخدر پس از دو ماه کار اطلاعاتي دقيق از عبور يک محموله  مواد مخدر به وسيله يک دستگاه خودروي سواري مطلع شدند.

وي افزود: در همين راستا با تلاش ماموران طي يک عمليات موفق و غالگيرانه، سرانجام خودروي سواري مورد نظر را شناسايي و در يکي از محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان ملاير متوقف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي بابيان اينکه ماموران در بازرسي از خودروي مورد نظر مقدار 320 کيلوگرم مواد مخدر ترياک کشف و يک نفر سوداگر مرگ را نيز در اين راستا دستگير کردند ، بيان داشت:با تشکيل پرونده، متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد. 

فرمانده انتظامي استان همدان خاطرنشان کرد: نقش و تعامل اطلاعاتي مردم موجب شد امروز پليس مبارزه با مواد مخدر داراي اشراف اطلاعاتي مطلوبي در سطح استان باشد و با تکيه بر اين اعتماد و تعامل مردم عرصه را بر قاچاقچيان مواد مخدر تنگ کرده و استمرار تعامل و ارتباط با مردم يکي از اولويت هاي پليس است.

دیدگاه‌ها

سردار مهدیان سلام؛ لطفا به داد مردم روستای حرم آباد برسید. از دست چند قاجاقچی انگشت شمار زندگی در این روستا بسیار سخت و عذاب آور شده. آیا خبر ندارید؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار