نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. شهريور 1395 - 16:18   |   کد مطلب: 19913
همزمان با ششمین روز از هفته دولت؛
21 پروژه عمرانی در شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد
همزمان با ششمین روز از هفته دولت 21 پروژه عمرانی در شهرستان ملایر بااعتبار87 میلیارد و 324 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت 21 پروژه عمرانی در شهرستان ملایر بااعتبار87 میلیارد و 324 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

* افتتاح سه پروژه شرکت آب ملایر

یاسین جوکار در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر بیان کرد: آب شرب ملایر تا پایان سال 94 توسط 23 حلقه چاه تأمین و با توجه به کمبود بارش‌ها و افت شدید منابع آب زیرزمینی دبی آب چاه‌های موجود کاهش قابل‌توجه داشت

وی افزود: با پیش‌بینی افزایش دمای هوا و افزایش تعداد مشترکین و احتمال بحران در تابستان شرکت آب و فاضلاب را ه کارهای مناسبی برای این بحران در نظر گرفت.

مدیرشرکت آب و فاضلاب ملایر گفت در همین راستا پروژه‌های تجهیز چاه نامیله، حفاری و تجهیز چاه الغدیر و نصب شیر فشارشکن و پروژه نشست گیری مخزن آب دو هزار متری ملایر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه تجهیز چاه نامیله بیان کرد: این طرح بااعتبار چهار میلیارد ریال ئ با اجرای 600 متر خط انتقال برق، 70 متر لوله جدا . 500 متر لوله چدن داکتیل انجام‌شده است.

جوکار گفت: پروژه حفاری و تجهیز چاه الغدیر نیز بااعتبار سه میلیارد ریال و با اجرای 140 متر خط انتقال آب،140 متر خط انتقال برق در 110 متر اجراشده است.

وی گفت: دو دستگاه شیر فشارشکن 200 میلی‌لیتری در بلوار نبوت به همراه کنترل‌گر فشار بااعتبار 300 میلیون ریال نصب‌شده است.

* افتتاح کارخانه سورت و بسته‌بندی کشمش تعاونی باغداران ملایر

رضاعباسی در آیین افتتاح کارخانه سورت و بسته‌بندی کشمش تعاونی باغداران ملایر اظهار کرد: در ایام هفته دولت 70 طرح کشاورزی در استان همدان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل تعاونی روستایی استان همدان گفت: ملایر قطب تولید کشمش در کشور بوده  با توجه به ظرفیت‌های ملایر تعاونی باغداران اقدام به تأسیس این کارخانه کرده است.

وی گفت: این پروژه در زمینی به متراژ هشت هزار متر و بااعتبار 12 میلیارد ریال افتتاح‌شده که 7 میلیارد و 200 میلیون آن از اعتبارات بانکی و مابقی آورده سرمایه‌گذاران است.

عباسی گفت:  کشمش در سراسر کشور بانام ملایر شناخته‌شده و شهرستان ملایر دارای ظرفیت تولید 50 هزار تن کشمش را دارد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در مدت یک سال از سال 94 تا 95 گفت: این کارخانه ظرفیت تولید دو هزار تن محصول کشمش را داشته که برای 12 نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

مدیرکل تعاونی روستایی استان همدان بیان کرد : این طرح با مشارکت چهار هزار 200 نفر از باغداران از 23 روستا به‌صورت تعاونی اجراشده است.

در حاشیه افتتاح این پروژه طرح باسکول 60 تنی کارخانه به دست به زمین زده شد.

* افتتاح 16  پروژه عمرانی توزیع برق ملایر

امیرحسین بادامی در آیین افتتاح پروژه‌های شرکت برق ملایر بیان کرد: به مناسبت هفته دولت 16 پروژه عمرانی مدیریت توزیع برق شهرستان ملایر بااعتبار 29 میلیارد و 324 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در این هفته بیان کرد: احداث شبکه جدید پروژه تقاطع انقلاب، تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار در روستاهای ازناو، حسین‌آباد شاملو، شریف‌آباد، قره تگینی و مرویل و احداث شبکه در روستاهای مرویل و انوج و شهرک ولیعصر و کوچه اتحاد ازجمله پروژه‌های این اداره در ایام هفته دولت است.

وی گفت: نصب ترانسفورماتورهای جدید و احداث خط 20 کیلووات هوایی  جهت پروژه‌های نیرورسانی،تعویض 350فقره کنتور، نصب 760 فقره انشعاب شهری و روستایی و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فاز متوسط روستای ده چانه از دیگر طرح‌ها  در این هفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار