نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. شهريور 1395 - 15:30   |   کد مطلب: 19903
آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ملایر برگزار و داود ابراهیمی راد به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ملایر معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مصطفی رستمی در این آیین مسئولیت را امانتی در دست مدیران عنوان و اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند مسئولیت همچون تنگه احد بوده و باید به‌خوبی از آن مراقبت شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های سپاه بیان کرد: مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن سه ویژگی مهمی است که از ابتدا همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده ست

فرمانده سابق سپاه پاسداران ملایر بسیج را نقطه اتصال مردم به سپاه دانست و عنوان کرد: همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرموده‌اند اگر تفکر بسیج در کشور طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان از کشور دور می‌شود.

وی با اشاره به زحمات 34 ساله آیت‌الله فاضلیان در ملایر بیان کرد: آیت‌الله فاضلیان درنهایت اخلاص سپاهیان و بسیجیان را پذیرا بوده و همواره در مراسم‌های سپاه حضور داشتند.

امام‌جمعه ملایر نیز در این آیین تقوا را راه موفقیت کشور در دوران مختلف دانشت و بیان کرد: تقوا گوهرجان انسان بوده و تقوا برای همه یک امر حیاتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برقراری با تقدیر از استقبال مردم بیان کرد: شخصیت آیت‌الله فاضلیان برای همه مشخص و سرمایه این شهرستان بوده و این سرمایه را نباید از دست داد.

وی از تمامی بزرگان و مسئولین شهرستان درخواست کرد که تدابیری برای ماندن آیت‌الله فاضلیان در شهر ملایر بیندیشند.

امام‌جمعه موقت ملایر گفت: با توجه به کهولت سن آیت‌الله فاضلیان و دیدار وی با مقام معظم رهبری شورای هماهنگی سیاست‌گذاری ائمه جمعه مرا برای شاگردی آیت‌الله فاضلیان به ملایر فرستاده است.

وی گفت: همه باید تلاش کرده که این سرمایه در شهر بماند و از ظرفیت وی در شهرستان ملایر استفاده شود.

فرماندار ملایر هم در این آیین  با اشاره به رشادت‌ها و اقدامات سپاه در هنگام تأسیس بیان کرد: بهترین، خالص‌ترین و شجاع‌ترین افراد در اوایل انقلاب در سپاه حضورداشته و آن را تشکیل دادند.

عبدالعظیم رضایی گفت: صداقت، اخلاص و تلاش ویژگی‌های نیروهای انقلابی ویژگی مسئولین در شهرستان ملایر بوده و همه مدیران در راستای این سه ویژگی تلاش می‌کنند.

وی وحدت را از ویژگی‌های بارز شهرستان ملایر با محوریت آیت‌الله فاضلیان دانست و بیان کرد: امید است با حضور حجت‌الاسلام برقراری نیز این حدت در بین مسئولان باقی بماد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت سپاه در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی بیان کرد: یکی از مشکلات امروز جامعه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بوده که از ظرفیت‌های سپاه در این زمینه‌ها به‌خوبی می‌توان استفاده کرد.

گفتنی است در این آیین از خدمات سرهنگ مصطفی رستمی تقدیر شده و سرهنگ داود ابراهیم راد به‌عنوان فرمانده سپاه ملایر معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار