نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. شهريور 1395 - 11:47   |   کد مطلب: 19894
فرماندار در سخنرانی قبل از خطبه:
آیت الله فاضلیان پدر معنوی و محور وحدت ملایر است
فرماندار ملایر گفت: آیت‌الله فاضلیان پدر معنوی شهرستان ملایر بوده و یکی از ویژگی‌های بارز شهرستان همدلی با وحدت با محوریت آیت‌الله فاضلیان است.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه ملایر با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی رأی مردم بوده که با تنفیذ رهبری جنبه قانونی پیدا می‌کند.

وی گفت: هفته دولت فرصت بوده که نمایندگان و خدمت گذاران مردم خدمات و اهداف و برنامه‌هایی را که پیگیر بوده و انجام داده‌اند به عرض مردم برسانند.

فرماندار ملایر افزود: مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی نظام حق‌دارند که گزارش کار نمایندگان دولت را بشنوند.

وی گفت: رئیس‌جمهور از شخصیت‌های ارزشمند انقلاب و مبارزان قبل از انقلاب بوده که طعم زندان و شکنجه را در رژیم ستم‌شاهی را کشیده و بعد از انقلاب هم به‌عنوان سرباز نظام فعالیت کرده است.

رضایی با اشاره به وضعیت کشور در زمان تحویل به دولت یازدهم بیان کرد: باوجود همه مشکلات و محدودیت‌ها در حوزه‌های گوناگون و ازجمله اقتصادی و دشمنی‌های کشورهای غربی دولت به‌خوبی فعالیت کرده و با به‌کارگیری نیروهای انقلابی و مجرب کشور را از بحران خارج کرد.

 

وی با اشاره به وضعیت درآمدهای نفتی و تحریم‌ها در کشور گفت: اولین اقدام مهم که به حل مشکلات هسته‌ای و اجرای  برجام با هدایت‌های رهبری بود که با عزتمندی به سرانجام رسید و نباید انتظار داشت که نتایج آن ظرف دو ماه دیده شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری و حمایت از تیم مذاکره‌کننده بیان کرد: همان‌گونه که رهبری بیان کردند نگرانی ما از طرف دولت‌های غربی بوده و مذاکره‌کنندگان ما به‌خوبی اقدامات خود را انجام داده‌اند.

 وی ایجاد امیدواری در بین کشور  جوانان را از دیگر اقدامات دولت مهم دولت دانشت و گفت:  دولت ایجاد امید در بیان جوانان ر به‌خوبی انجام داده است.

فرماندار ملایر طرح تحول سلامت را از عملکردهای موفق دولت دانست   گفت:  با همه تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی طرح تحول سلامت برای بهره‌مندی عموم مردم انجام شد و این از توفیقات مهم دولت بود.

وی گفت: افزایش رشد اقتصاد از دیگر ثمرات دولت بوده که رشد منفی اقتصادی 6.8- را با تلاش و همراهی و مردم این رشد اقتصادی به سمت مثبت رسید و با برنامه‌ریزی تا پایان سال پنج درصد می‌رسد.

رضایی کاهش نرخ تورم را از دیگر ثمرات دولت دانست و عنوان کرد: دولت امسال تورم را به یک‌رقمی و به  زیر ده درصد رسانده است.

فرماندار ملایر افزایش صدور نفت را از دیگر دستاوردهای مثبت دولت عنوان کرد و گفت: کشورهای غربی به دنبال محدود کردن خرید نفت ایران بوده که امروز به دو و نیم میلیون بشکه رسیده است.

وی با اشاره به افزایش صادرات غیرنفتی در دولت تدبیر و امید بیان کرد: تراز صادرات از واردات پیشی گرفته است.

وی گفت: تولیدات کشاورزی در کشور ما 15 درصد افزایش داشته و امروز ذخایر گندم ما برای 700 روز کفایت می‌کند و به خودکفایی در گندم رسیده‌ایم.

وی تثبیت نرخ ارز، کاهش ورود کالاهای قاچاق و کاهش واردات را از دیگر ثمرات دولت تدبیر امید دانست افزود: مشکلات 33 واحد تولیدی شهرستان ملایر در ستاد تسهیل استان بررسی‌شده و مصوباتی برای رفع مشکلات آنان تصویب‌شده است.

فرماندار ملایر با اشاره به جابه‌جایی امام‌جمعه ملایر بیان کرد: در مدت فرمانداری شهرستان ملایر آشنایی نزدیک به آیت‌الله فاضلیان پیداکرده و ایشان  سال‌ها  خدمات بسیار ارزشمندی که در حوزه مسائل دینی و مذهبی برای مردم ملایر داشتند.

وی  گفت:  اگر شهرستان ملایر یک شهرستان با مردم دین‌دار و متدین بوده و یکی از دلایل آن وجود آیت‌الله فاضلیان  در این شهرستان بوده است.

رضایی گفت: بر اساس تصمیم شورای سیاست‌های نماز جمعه آخرین خطبه‌ها را از آیت‌الله فاضلیان شنیده و از خدمات ارزشمند این بزرگوار تقدیر و تشکر می‌شود.

فرماندار ملایر آیت‌الله فاضلیان را پدر معنوی شهرستان ملایر دانست و گفت:  یکی از ویژگی‌های بارز شهرستان همدلی با وحدت با محوریت آیت‌الله فاضلیان بوده و امید است با حضور امام‌جمعه جدید این وحدت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار