نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. شهريور 1395 - 3:03   |   کد مطلب: 19887
حاشیه‌های مراسم تودیع و معارفه رئیس اوقاف ملایر
مدیریت اوقاف ملایر تحمل در برابر بعضی خواسته‌های نامشروع می‌خواهد!
مراسم تودیع و معارفه مدیر اوقاف ملایر با حاشیه های همراه بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین فیض‌الله اسد پور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قبادی به‌عنوان رئیس جدید اداره اوقاف ملایر انتخاب شد.

آیین تودیع و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با حاشیه‌های فراوانی مواجه بود و حجت‌الاسلام اسد پور در پایان سخنرانی خود اظهار داشت: تشکر از مدیریت استان که این مسئولیت سنگین را از دوش من برداشت و یک آرامشی به من داد ، من از عید تاکنون کلاً دو روز مرخصی رفتم چراکه مسائل اوقاف ملایر همت جهادی شبانه‌روزی می‌خواهد  و تحمل در برابر بعضی  خواسته‌های نامشروع که آن‌هم امیدوارم  از عدم آگاهی باشد.

وی افزود: ملایر شهر واقفیم خیراندیش بوده و همه مسئولین  باید مراقب بوده که مردم خیلی هزینه برای مسئولیت‌ها داده و ما یدک‌کش این مسئولیت‌ها هستیم.

رئیس سابق اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در پایان از لطف فرماندار که لطف ایشان بوده که این مسئولیت از ما صلب شده و ما بتوانیم  بیشتر به خانواده بپردازیم.

این سخنان حجت‌الاسلام اسد پور با واکنش مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان روبه‌رو شد و حجت‌الاسلام کاروند در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: جمله‌ای را حجت‌الاسلام اسد پور بیان کرد لازم است که تأکید به صحیح نبودن آن  کنیم و در جابه‌جایی حجت‌الاسلام اسدپور فرماندار ملایر حتی یک‌بار تلویحاً تلاش برای جابجایی نکردند و اعتقادی به جابه‌جایی حجت‌الاسلام اسد پور نداشتند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام قبادی سومین رئیس اوقاف ملایر در سه سال گذشته است.

حجت الاسلام عزیزی در بهمن سال 92 تودیع و مدت 15 ماه مدیریت در خرداد ماه 94  جای خود را به حجت الاسلام اسدپور داد.

حجت السم اسدپور نیز پس از 15 ماه مدیریت در شهریور ماه جای خود را به حجت الاسلام قبادی داد و باید منتظر ماند و دید که مدت مدیریت حجت الاسم قبادی جقدر است؟

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار