نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. شهريور 1395 - 11:32   |   کد مطلب: 19880
هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت هشت پروژه فرهنگی و آموزشی بااعتبار شش میلیارد و 503 میلیون ریال در شهرستان ملایر با حضور معاون سیاسی استاندار همدان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدابراهیم الهی تبار در آیین افتتاح پروژه‌های آموزش‌وپرورش ملایر اظهار داشت: در ایام هفته دولت 854 پروژه در استان هدان بااعتبار 350 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان همدان بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور 850 میلیارد تومان اعتبار به استان همدان تخصیص داده‌شده که تاکنون 550 میلیارد تومان آن جذب‌شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تبریک هفته دولت و با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید رجایی بیان کرد: شهید رجایی شخصیتی به‌تمام‌معنا و با زهد و اقوی داشته که ازخودگذشتگی فراوانی در کار خود داشت.

وی گفت: مبارزه با استبداد و استکبار جزء صفات بارز شهید رجایی بوده که در این راه هزینه داده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

الهی تبار شهید رجایی را به‌عنوان یک الگوی  مناسب برای تمامی مسئولین دانست و بیان کرد: عدم حرکت درراه شهدا و الگو قرار دادن شخصیت‌های بزرگ شهدا همچون شهید رجایی باعث به وجود آمدن اختلاس‌ها و چپاول‌ها در کشور می‌شود.

وی با تأکید به حفظ یادگاران انقلاب بیان کرد: زمانی دفاع از ولایت‌فقیه هزینه داشته و بسیاری افراد زندان، تبعید و شکنجه برای حفظ و حراست از ولی‌فقیه تحمل کردند و امروز باید قدردان این افراد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان رئیس‌جمهور را یکی از سرمایه‌های مهم انقلاب دانست  و بیان کرد: رئیس‌جمهور قبل و بعد از انقلاب یکی از یاران امام و رهبری بوده است.

 فرزاد تیموری در آیین افتتاح این پروژه‌ها با اشاره با افتتاح 30 پروژه توسط اداره کل نوسازی در هفته دولت اظهار داشت: در این هفته 18 پروژه با زیربنای 15 هزار و 200 مترمربع کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح چهار پروژه در ملایر بیان کرد: در هفته دولت دو سالن ورزشی در روستاهای کمری و ازناو و یک سالن ورزشی در شهر ملایر افتتاح می‌شود.

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به پروژه سالن ورزشی مرحومه آخوندی بیان کرد: این پروژه ارسال 85 آغازشده  اعتبار آن 50 درصد از بخش خصوصی و توسط خیر و 50 درصد آن از اعتبارات دولتی تأمین‌شده است و این پروژه در سال 94 و با تأمین 3 میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات ملی تکمیل شد.

وی گفت: پروژه مدرسه 4 کلاسه حسین‌آباد ناظم نیز در این هفته افتتاح‌شده و دو پروژه مدرسه 7 کلاسه زمان‌آباد و دو کلاسه دوریجان در این هفته کلنگ زنی می‌شود.

تیموری با اشاره به افتتاح سه پروژه هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در مهرماه 95 بیان کرد: مدرسه خیر ساز 9 کلاسه شهرک ولیعصر، مدرسه بنیاد برکت در جوکار و 14 کلاسه مسکن مهر هم‌زمان با بازگشایی مدارس در ملایر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما