نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. شهريور 1395 - 16:48   |   کد مطلب: 19877
استاندار همدان گفت: هفته دولت نمادی از وحدت ملت و دولت بوده و یادوری خدماتی است که دولت ها افتخار پیدا می کنند برای مردم شریف کشور انجام دهند.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدناصر نیکبخت در جمع اقشار مختلف مردم ملایر در سینما فرهنگیان هفته دولت را هفته بزرگداشت خدمات دولت دانشت و اظهار داشت: هفته دولت  نمادی از وحدت ملت و دولت بوده و یادوری خدماتی است که دولت ها افتخار پیدا می کنند برای مردم شریف کشور انجام دهند.

وی با اشاره به تاثیرات برجام در کشور اشاره کرد افزود: اولین نتیجه برجام لغو PMD  بود که دنیا پذیرفت فعالیت های هسته ای ایران در گذشته سالم و صلح آمیز بوده و این بزرگترین برگ برنده بود.

استاندار همدان با تاکید بر این نکته که هر چه در برجام بدست آوردیم با مذاکره، عزت و سربلندی بود و کسی به ما نبخشید گفت: امروز کشورهای زیادی در ایران حاضر به سرمایه گذاری هستند مشروط به اینکه تکنولوژی و سرمایه به ایران بیاورند.

*توفیقات دولت متعلق به نظام است

نیکبخت با بیان اینکه اگر دولت توفیقی بدست می آورد توفیق نظام است افزود: در شرایطی سخت که دولت با آن مواجه بود اما طرح تحول نظام سلامت را اجرا کرد و تا به امروز طبق آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی در همدان بالای 300 میلیارد تومان به جای جیب مردم دولت پرداخت کرد و بالای 100 میلیارد تومان در راستای بهبود هتلنیگ بیمارستان ها هزینه شده است.

استاندار همدان از تعطیلی 600 واحد تولیدی از 1500 واحد استان در سال 92 سخن گفت و افزو.د: پس از اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی حتی  یک ریال از 30 درصد افزایش قیمت انرژی به بخش صنعت و تولید داده نشد همین امر تعطیلی واحدهای تولیدی را در پی داشت.

*رفع مشکل 300 واحد تولیدی در استان

وی از رفع مشکل حدود 300 واحد تولیدی در استان خبر داد و گفت:  هر هفته برای تساد تسهیل تشکیل میشود و تاکنون 604 مصوبه از ستاد تسهیل گذراندیم و 166 مورد از انها نیز اجرایی شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یکی از واحدهای تولیدی و صنعتی ملایر به همه بانک ها بدهی دارد گفت: برق باختر ترانسفورماتور این واحدهای تولیدی را به جای بدهی برد که البته با کمک نمایندگان، فرماندار و تاکید وزیر نیرو برطرف شد اما این موضوع لکه ننگی است بر پیشانی برق باختر.

*درآمدهای دولت در جای درست هزینه شده 

نیکبخت با اشاره به اینکه دولت در بدترین شرایط نیز دست به خزانه بانک مرکزی نزده گفت: یک بار آسیب این کار را دیده ایم، دولت هرچه درآمد داشته، در جای خودش هزینه و صادقانه به مردم پاسخ داد.

وی به بهربرداری 126 طرح عمرانی با اعتبار 108 میلیارد ریال در هفته دولت در ملایر اشاره کرد و افزود: در کل استان همدان 843 طرح عمرانی با 400 میلیارد تومان بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار همدان بدترین سال بودجه ایران را سال 94 معرفی کرد که با همت مردم، تدبیر و صداقت دولت و حمایت های رهبر آن را پشت سر گذاشتیم و به توفیقات بزرگی دست پیدا کردیم.

وی با تاکید بر اینکهه در دنیا بهترین امنیت در کشور برقرار است افزود: در این شرایط امن در حال نتظیم برنامه ششم توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم، همه اینها حاصل تدبیر و تعامل دولت با دنیا و هدایت های مقام معظم رهبری است.

*اگر دولت را تخریب کنیم جفا کرده ایم

به گفته نیکبخت دولت در سیاست خارجی و داخلی واقعا فداکاری کرد و همه زیر چتر و فرمان و نظرات مقام معظم رهبری بود و اگر این دولت را تخریب کنیم، جفا کرده ایم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در سال پایانی دور اول دولت تدبیر و امید قرار داریم افزود:  هر خدمتی را باید قدر بدانیم و بدانیم که اگر هجمه ها به تخریب کشیده شود، انتخاباتی است اما مردم انقدر آگاه هستند که ما مسئولان باید از آنها بیاموزیم.

دیدگاه شما