نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. شهريور 1395 - 11:07   |   کد مطلب: 19874
در اولین روز از هفته دولت؛
شعله گاز در هشت روستای ملایر روشن شد
در اولین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به هشت روستای شهرستان ملایر بااعتبار 25 میلیارد و 544 میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به هشت روستا و آغاز عملیات گازرسانی به  هفت روستای شهرستان ملایر اظهار داشت: هفته دولت بهترین موقعیت برای بیان خدمات دولت به مردم است.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرستان ملایر در هفته دولت اظهار داشت: در این هفته 110 پروژه افتتاح که 73 پروژه آن شهرستانی و بااعتبار 54 میلیارد تومان و 37 پروژه روستایی  نیز توسط دهیاری‌ها بااعتبار 4 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار ملایر با اشاره به کلنگ زنی 16 پروژه بااعتبار 505 میلیارد ریال در هفته دولت در ملایر بیان کرد: پروژه تصفیه‌خانه BOT ملایر بااعتبار 40 میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی به روستاها و رفع محرومیت،  گازرسانی به روستاها  از اولویت‌های  مهم در سطح استان و کشور است.

وی افزود: امروز به دست استاندار 15 پروژه گازرسانی بااعتبار شامل هشت پروژه افتتاح گازرسانی و هفته پروژه آغاز عملیات اجرایی گازرسانی در سطح شهرستان ملایر آغاز می‌شود.

وی گفت: با اتمام پروژه‌های گازرسانی به هفت روستا تنها 22 روستای بدون گاز در شهرستان ملایر باقی می‌ماند.

فرماندار ملایر با اشاره به روستاهایی که در این هفته صاحب گازرسانی می‌شوند، بیان کرد: امروز پروژه گازرسانی روستاهای بابارئیس، سالوک، گولوند، گنجاب، قجراب بالا، قجراب پایین، ورچق و قشلاق شیرازی جمعاً بااعتبار 25 میلیارد و 544 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی همچنین کلنگ زنی پروژه‌های گازرسانی 7 روستای دیگر در هفته دولت را مورداشاره قرارداد و گفت: کلنگ زنی این پروژه‌ها در روستاهای بیاتان علیا، بیاتان سفلی، دره راست، حاجی خدر، یرسواران، نهنجه و ناصح آباد جمعاً بااعتبار 23 میلیارد و 91 میلیون ریال انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما