نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. شهريور 1395 - 10:47   |   کد مطلب: 19873
پروژه تقاطع غیر هم‌سطح بهشت هاجر ملایر با حضور استاندار همدان و بااعتبار هفتادوشش میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدناصر نیکبخت  در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیر هم‌سطح بهشت هاجر ملایر با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید  از آغاز کار  اظهار داشت: زمانی که دولت یازدهم کشور را از دهم تحویل گرفت کشور با رکود بیش از 40 درصدی و رشد اقتصادی 6.8- روبه‌رو بود.

وی افزود: دولت با حمایت‌های رهبری و پشتیبانی مردم با مشکلات را حل کرده و با اجرای برجام فروش نفت افزایش‌یافته و بازگشت پول‌های دولت بازگشت داشته است.

استاندار همدان  با تقدیر از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد: از دو هزار و 680 کیلومتر راه روستایی در استان تنها 55 کیلومتر آن آسفالت نشده است که این جای تقدیر بسیار دارد.

 

رودباری در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: در ایام هفته دولت 28 پروژه راه و شهرسازی بااعتبار 300 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: از این تعداد 18 پروژه مربوط به حوزه راه بوده که به ارزش 150 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی گفت: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح بهشت هاجر ملایر از سال 89 آغازشده و ا اعتبار 76 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رودباری گفت: افتتاح 40 کیلومتر ره روستایی بااعتبار 56 میلیارد ریال با حضور معاون رئیس‌جمهور در ایام هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با  اشاره به پروژه‌های ملایر ایام هفته دولت در ملایر بیان کرد: عملیات روشنایی راه رودی جاده زنگنه، و  آسفالت شانه و آسفالت  راه‌های روستایی از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته دولت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به آماده بودن 40 کیلومتر بزرگراه سازی در استان همدان بیان کرد: مراسم افتتاح این پروژه هم‌زمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان به‌زودی و هم‌زمان با کلنگ زنی ایستگاه راه‌آهن همدان انجام می‌شود.

وی گفت: 13 پروژه توسط این اداره در شهرستان ملایر در حال جزا بوده که 5 پروژه آن مربوط به راه داری بوده و دو پروژه آن شهری است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار