نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. مرداد 1395 - 11:09   |   کد مطلب: 19869
اثر مهدی زندپورهنرمند ملایری با عنوان "عکس ها افسرده اند" به عنوان نامزدهای بهترین فیلم کوتاه داستانی دانشجویی جشنواره فیلم سلامت انتخاب شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ در این جشنواره و از بین 85 اثر منتخب در بخش دانشجویی که از دانشگاه های سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تعداد ۱۸ اثر نامزد دریافت جایزه در بخشهای انیمیشن دانشجویی ، تیزر و نماهنگ دانشجویی ، فیلم کوتاه داستانی دانشجویی و مستند دانشجویی شده اند که در ایام برپایی جشنواره در پردیس چارسو به نمایش در می آیند.

در جشنواره سلامت پنج فیلم " عکسها افسرده اند " به کارگردانی مهدی زندپور، "از جنس رویا » به کارگردانی سید علی مسدد، " مثبت زندگی" به کارگردانی فرناز قانونی،"ریتالین" به کارگردانی پانته آ گرداب و  "یک برای هیچ،یک برای هشت" به کارگردانی امیر حسین به عنوان نامزد بهترین فیلم کوتاه داستانی دانشجویی انتخاب شدند.

 این اثر چهارشنبه سوم شهریور در پردیس چارسو، کاخ جشنواره فیلم سلامت به نمایش در می آید

مهدی زندپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به داستان این فیلم کوتاه بیان کرد: داستان این فیلم درباره یک پیرمرد نابینا بوده  که یک روز صبح از خواب بیدار شده و با نبود همسرش مواجه می شود.

وی با اشاره به عوامل این فیلم بیان کرد: سپیده خاکسار نویسنده این فیلم کوتاه بوده و عاطفه سبزعلی دستیار کارگردان ، ساسان توفیقیان تصویربردار و اسماعیل کمالی روستا صدابردار این اثر هستند.

کارگردان جوان ملایری با اشاره  بازیگران فیلم کوتاه "عکس ها افسرده اند"  گفت: محمود رضا فردوسی، عاطفه سبزعلی وپرنیا سحابی بازیگران این فیلم و زیبا کرمعلی تدوینگر، سید علیرضا طباطبایی عکاس و مهدی زندپور تهیه کننده و کارگردان، از دیگر عوامل این اثر هستند.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره ملی فیلم سلامت با اهداف آشنایی مردم نسبت به اهمیت سلامت فرد، جامعه و محیط آشنایی هنرمندان با موضوع سلامت و نحوه توجه به اولویت های مرتبط با سلامتتقدیر از هنرمندان فعال در حوزه سلامت برگزار می شود.

این جشنواره که موسسه آوای هنر سلامت برگزار کننده آن است، به دبیری دکتر ابراهیم داروغه‌زاده و به منظور ارتقای سلامت عمومی جامعه در قالب نمایشی از آثار هنرمندان برپا خواهد شد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما