نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. مرداد 1395 - 8:57   |   کد مطلب: 19863
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بانوان کیک بوکسینگ کار ملایری در مسابقات قهرمانی استان و انتخابی مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 11 مقام قهرمانی شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان استان در همدان اظهار داشت:   مسابقات قهرمانی استان کیک بوگسینگ بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در روز در همدان برگزار شد.

وی با اشاره به درخشش بانوان ملایر در این مسابقات بیان کرد: در رده سنی نوجوانان سه تن از بانوان ورزشکار ملایر صاحب جایگاه نخست این مسابقات شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: در این رده خانم ساناز خزایی، زهرا حدادی و نفیسه پیریایی با قهرمانی در اوزان خو.د موفق به راه‌یابی به مسابقات قهرمانی کشور شدند.

وی با اشاره به نتایج رده جوانان افزود: در این رده هم خانم‌ها مرجان یاری، فاطمه عباسی و  نازنین غلامی موفق به کسب جایگاه نخست وزن خود شدند.

رضایی گفت: رده بزرگسالان اوج درخشش بانوان ملایری در مسابقات  قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان استان بوده و بانوان ملایری موفق به کسب پنج مقام قهرمانی شدند.

وی افزود: در رده بزرگسالان خانم‌ها مژگان هیربد، رضوان حاتمی ، فتانه شریفی، زهرا احمدوند و  مهدیه بیرانوند مقام نخست در اوزان خود دست یافتند و به عضویت تیم استان برای مسابقات قهرمانی کشور درآمدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان در شهر سامن بیان کرد: تیم شهدای سامن در زمین چمن مالک اشتر این شهر در یک بازی پرگل میهمان خود ستاره‌سرخ تویسرکان را 6 بر 3 شکست داد.

وی افزود: لیگ برتر فوتبال استان همدان با ده تیم در حال برگزاری بوده و تیم قهرمان  به مسابقات زیر گروه دسته سه کشور راه می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار