پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

30. مرداد 1395 - 10:42   |   کد مطلب: 19857
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: ناهید شمس مربی پرورشی دبیرستان زینب کبری(س) در جشنواره الگوهای برتر تدریس رتبه اول کشوری را کسب نمود.

کاوه برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس اظهار داشت: این جشنواره باهدف ارتقا مهارت‌های دبیران و ارائه راه‌کارهای الگوهای تدریس برگزار شد.

 

وی گفت: مرحله کشوری دومین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در مشهد مقدس برگزارشده و دبیر ملایری خانوم ناهید شمس موفق به کسب رتبه برتری کشوری شد.

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر گفت: ناهید شمس مربی پرورشی دبیرستان زینب کبری(س)  در جشنواره الگوهای برتر تدریس رتبه اول کشوری را کسب نمود.

وی ضمن تبریک به این مربی  بیان کرد: همکاران فرهنگی ما در شهرستان زحمات صادقانه را سرلوح کار خود قرار داده‌اند و یکی از این همکاران خانم شمس هست که رتبه اول را در جشنواره الگوهای تدریس درس تفکر اسبک زندگی در سطح کشور کسب نمود.

برخورداری افزود: امسال به پیشنهاد فرماندار ویژه شهرستان و تصویب شورای اداری شهرستان در ملایر هفته فرهنگی از سوم الی نهم مهرماه برگزار می‌گردد که مسئولیت کمیته دانش‌آموزی و دانشجوی به آموزش‌وپرورش واگذارشده است.

مدیر آموزش‌وپرورش گفت: برنامه‌های متنوعی برای هفته فرهنگی در ملایر در نظر گرفته‌شده امید داریم با توقع و انتظاری که مردم و جامعه از این نهاد فرهنگی دارد برنامه‌های خوبی را ارائه نماییم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار