نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مرداد 1395 - 12:35   |   کد مطلب: 19817
پیگیری بی‌احترامی یکی از مسئولان آموزش‌وپرورش ملایر به یک روستایی؛
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: این بی‌حرمتی به‌شدت پیگیری می‌شود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان موظف دفاع از حقوق حقه مردم بوده و این بی‌حرمتی‌ها به‌شدت دنبال می‌شود تا به حقوق اولیا و دانش آموزان آسیبی نرسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به بی‌حرمتی یکی از مسئولین آموزش‌وپرورش ملایر با اولیای دانش‌آموز روستایی اظهار داشت: یکی از اولیای دانش آموزان روستایی برای ثبت‌نام دانش‌آموز خود در یک از مدارس شهری مراجعه کرده که با بی‌حرمتی یکی از معاونین آموزش‌وپرورش ملایر مواجه می‌شود.

وی افزود: یکی از معاونین آموزش‌وپرورش ملایر با عنوان اینکه معدل ۲۰ دانش‌آموز روستایی ارزش نمره ۲ دانش‌آموز شهری را ندارد! با بی‌حرمتی جواب این دانش‌آموز و  ولی آن را دادده که موجب آزردگی این خانواده می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به خانواده این دانش‌آموز لطمه روحی فراوانی واردشده و در تماس‌هایی خواستار پیگیری این موضوع شدند.

وی گفت: در پیگیری‌ها و بررسی‌های  اولیه مشخص شد که این فرد ظاهراً این برخورد را انجام داده است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: آموز و پرورش باید در حفظ و مراقبت  از کرامت معلمان، اولیا و دانش آموزان  کوشا بوده و نباید کمترین کوتاهی در این زمینه انجام دهد.

وی گفت: اگر در حوزه آموزش‌وپرورش به کرامت و شخصیت معلمان، دانش آموزان و اولیا در بحث‌های مختلف همچون مطالبات، ثبت‌نام، حقوق، هدایت تحصیلی و نقل و انتقالات خدشه‌ای وارد شود نشان از ناکارآمدی آن مدیریت را دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان موظف دفاع از حقوق حقه مردم بوده و این بی‌حرمتی‌ها به‌شدت دنبال می‌شود تا به حقوق اولیا و دانش آموزان آسیبی نرسد.

وی گفت: روستاییان همواره نقشی مؤثر در انقلاب و جنگ تحمیلی داشته و هیچ‌گونه بی‌احترامی و توهینی به آنان موردقبول نیست.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: روستاییان درصحنه‌های مختلف انقلاب همواره حضورداشته و کمترین خدماتی به آنان ارائه‌شده است و وظیفه همه دولت‌ها رسیدگی بیش‌ازپیش به روستاییان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار