نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مرداد 1395 - 9:55   |   کد مطلب: 19816
بخشدار جوکار شهرستان ملایر گفت: در راستای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های بخش جوکار جشنواره اقتصاد مقاومتی و صنایع‌دستی 20 تا 30 شهریور در جوکار برگزار می‌شود.

علی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری جشنواره  اقتصاد مقاومتی مبل و منبت و صنایع‌دستی در شهر جوکار اظهار داشت: در راستای اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی و توجه به توانمندی‌های بخش جوکار این جشنواره برگزار می‌شود.

وی معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی و مبل و منبت جوکار را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: بخش جوکار دارای ظرفیت‌های بالایی در صنایع‌دستی بخصوص مبل و منبت و همچنین سبدبافی ، فرش‌بافی و صنایعی خانگی است.

بخشدار جوکار گفت:این جشنواره از 20 تا 30 شهریورماه با حضور 13 تن از فعالان صنایع‌دستی جوکار برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کنار این جشنواره خبر داد و بیان کرد: با توجه به اهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های فرهنگی متنوعی در کنار این جشنواره برگزار می‌شود.

ترابی افزود: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ غنی حجاب ایرانی اسلامی از برنامه‌های این جشنواره است.

وی گفت: بخش جوکار از ظرفیت‌های بسیار خوبی درزمینهٔ صنایع‌دستی و ایجاد اشتغال پایدار برخوردار بوده  که لازم است همه  در جهت شناسایی و معرفی این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود تلاش نماییم .

علی ترابی  بر ضرورت توانمندسازی جوانان و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و ترویج کارآفرینی و بسترسازی برای جوانان تأکید کردند و گفت: با توجه حضور صنعت دام‌پروری و تولید روزانه 250 تن شیر در بخش ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار