پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

23. مرداد 1395 - 9:42   |   کد مطلب: 19808
توسط کمیته امداد ملایر صورت گرفت:
اختصاص 75 میلیون تومان به کانون‌های بوستان ولایت
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با اشاره به برپایی کلاس های تابستانی در کانون های بوستان ولایت، گفت: امسال 75 میلیون تومان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش هزینه شده است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛ علی کولیوند در بازدید مسئولان شهرستان ملایر از نحوه برگزاری کلاس های بوستان ولایت در محل کانون سپاه ناحیه ملایر، افزود: درحال حاضر 8600 خانواده شامل 17 هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد 1394 نفر دانش آموز و 550 نفر دانشجو هستند.

وی اظهارکرد: امسال 330 دانش آموز شامل 180 نفر دختر و 150 نفر پسر در این کلاس ها ثبت نام کرده اند و سومین سال متمادی است که این کلاس ها در محل کانون بسیج سپاه به صورت استیجاری برگزار می گردد و تمامی هزینه های ایاب و ذهاب، حق الزحمه مربیان و بحث پذیرایی برعهده کمیته امداد ملایر است.

کولیوند خاطرنشان کرد: کانون بوستان ولایت شامل کلاس هایی چون قرآن و معارف، مهارت های زندگی، فوتبال، والیبال، تنیس، رزمی، آموزش رایانه، خوشنویسی، نقاشی، سفره آرایی و آموزش رایانه است همچنین دانش آموزان هرهفته از مراکز علمی، تفریحی و فرهنگی شهرستان بازدید خواهند داشت.

مدیر کمیته امداد ملایر یادآورشد: روزهای یک شنبه و سه شنبه هرهفته نیز مختص اعزام دانش آموزان فعال دختر و پسر به اردوهای یک روزه درون استانی است.

کولیوند در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه همکاری و تعامل خوب خبرنگاران و اخبار و گزارشات منتشر شده سبب افزایش درآمدهای کمیته امداد شهرستان شده است، گفت: این اطلاع رسانی ها خیرین قابل توجهی را به سمت این نهاد سوق داده است به گونه ای که در 3 ماهه اول امسال در بحث اکرام ایتام 554 میلیون تومان درآمد داشتیم.

وی اظهارکرد: 16.5 درصد جمعیت استان در شهرستان ملایر ساکن هستند، این درحالی است که با وجود و مشکلات و تنگناهای مالی 19 تا 22 درصد درآمد کمیته امداد استان متعلق به شهرستان ملایر می باشد که گواه نوع دوستی و خیرخواهی مردم این منطقه است.

رفع فقر فرهنگی در دانش آموزان نیازمند کار آموزشی است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر نیز عملکرد کمیته امداد را در بحث حمایت از خانواده های نیازمند و انجام کارهای عمرانی و فرهنگی مطلوب و قابل توجه دانست و افزود: در حوزه غنی سازی اوقات فراغت برپایی کانون بوستان ولایت گامی ارزشمند در راستای مهارت آموزی به دانش آموزان است.

سعید کتابی با اشاره به وجود فقر فرهنگی در بین دانش آموزان روستایی، تصریح کرد: در این زمینه نیاز به کار آموزشی بسیار زیادی داریم که خوشبختانه کمیته امداد با فراهم سازی فضا و کادر آموزشی مناسب نهایت تلاش خود را جهت رفع این خلأ مبذول می دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار