نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مرداد 1395 - 9:39   |   کد مطلب: 19807
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از آغاز توزیع کتب درسی در سطح استان خبر داد و گفت: توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های اول و دوم متوسطه از طریق کتاب‌فروشی‌های فعال در سراسر استان انجام می‌گیرد.

به گزارش ملایری‌هامحمد بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: کتاب‌های درسی ابتدایی و پیش‌دانشگاهی برای سالتحصیلی 96-95به صورت الکترونیکی در سامانه‌ فروش به آدرس www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir ثبت و سفارش خرید آن ارائه شده است.

وی افزود: در دوره پیش‌دانشگاهی تعداد 8 هزار و 734 دانش‌آموز ثبت سفارش کتاب داده‌اند که بین مناطق 19گانه توزیع شده و مناطق نیز همزمان بین مدارس توزیع کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان همچنین از ثبت سفارش و خرید کتاب تعداد 126 هزار و 691 دانش‌آموز برای پایه‌های دوم تا ششم  ابتدایی خبر داد و گفت: در پایه اول ابتدایی نیز تعداد 9 هزار و 137 دانش‌آموز خرید کتاب‌های خود را قطعی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت سفارش خرید کتاب برای پایه اول ابتدایی تا 10 شهریورماه  امکانپذیر است، عنوان کرد: دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی که از ثبت سفارش خرید کتاب جا مانده‌اند از 25 مرداد تا 10 شهریور ماه فرصت دارند برای ثبت سفارش خرید کتاب اقدام کنند.

بداغی با اشاره به اینکه توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های اول و دوم متوسطه از طریق کتاب‌فروشی‌های فعال در سراسر استان انجام می‌گیرد، بیان کرد: کار توزیع این کتاب‌ها از 20 شهریور آغاز می‌شود که 91 هزار و 260 دانش‌آموز کتاب درسی خود را از کتاب‌فروشی‌ها در موعد مقرر دریافت می‌کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی فنی و حرفه‌ای و کار و دانش پایه‌های سوم نیز به تعداد 109 هزار و 931 جلد به انبار کتاب استان ارسال و توزیع آن بین مناطق 19 گانه استان آغاز شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار