نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مرداد 1395 - 9:33   |   کد مطلب: 19806
رئیس اداره ورزش ملایر خبر داد؛
فتح بام اروپا توسط دو کوهنورد ملایری
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: احمد رادفر و رضا گلزردی در قالب تیم کوهنوردی کشور موفق به فتح بلندترین قله اروپا شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی اظهار داشت: دو کوهنورد ملایری احمد رادفر و رضا گلزردی در قالب تیم کوهنوردی اعزامی به روسیه موفق به فتح قله آلبروس شدند.

وی افزود: کوه البروس، قله‌ای در رشته‌کوه قفقاز و در شمال فلات ایران و در کشور روسیه  قرار داشته که این قله بلندترین نقطهٔ قارهٔ اروپا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این دو کوهنورد ملایری سال‌هاست در رشته کوهنوردی مشغول به فعالیت هستند اکثر قله‌های بلند ایران و کشورهای خاورمیانه را فتح نموده‌اند.

رضایی با اشاره به حضور ورزشکاران ملایری در امامزاده عبدالله(ع) ملایر به مناسبت گرامیداشت و تجلیل امام زادگان و بقاع متبرکه بیان کرد:  برنامه‌های ورزشی همگانی همواره با برنامه‌های فرهنگی و زیرساختی جامعه همراه است و هنجارهای جامعه ایجاب می‌کند تا در مسیر فرهنگ اسلامی ایرانی برنامه‌ریزی نموده  و چنین مراسم‌هایی قطعاً یادآور اصالت دینی و اعتقادی مردم است.

وی با اشاره  به برگزاری یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی در سه رده سنی بین بانوان  باشگاه‌های خصوصی شهرستان در محل استادیوم تختی سالن شهید بهشتی عنوان کرد:  در این رقابت که با حضور  80 تن از بانوان برگزارشده و خانم‌ها مرضیه بیرالوند ،اکرم زندی،اعظم لشگری به‌عنوان نفرات اول هر رده سنی معرفی شدند.

وی گفت : این دوره از مسابقات که به مناسبت تولد امام رضا و حضرت معصومه (ع)برگزار شد به‌منظور ایجاد انگیزه و ترغیب و تشویق بانوان خانه‌دار برنامه‌ریزی‌شده بود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار