نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مرداد 1395 - 15:45   |   کد مطلب: 19801
امام‌جمعه ملایر گفت: خدمتگزاری به مردم اساسی‌ترین وظایف مدیران و مسئولان کشور بوده و مسئولان باید در آن دقت کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ آیت‌الله سید رضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مصلی این شهر با اشاره به سالروز بازگشت اولین گروه آزادگان به ایران اسلامی در سال 69 اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا حفظ ‌شده و آزادگان نیز باگذشت از جان خود درراه حفظ انقلاب تلاش کردند.

وی با اشاره به سالروز آغاز به مکار مجلس خبرگان در 28 مردادماه عنوان کرد: یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلام ایران آغاز به کار مجلس خبرگان بود که به دستور امام راحل(ره) تشکیل شد.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره اهمیت جایگاه مجلس خبرگان بیان کرد: اهمیت جایگاه مجلس خبرگان بسیار عظیم و بابرکت بوده و نقشی مؤثر در حفظ و صیانت نظام داشته است.

وی مجلس خبرگان را از پایه‌های اصلی و محکم انقلاب عنوان کرد و گفت: مجلس خبرگان مهم‌ترین رکن انقلاب بوده که با رأی مردم انتخاب‌شده و نقشی مهم بر عهده دارد.

آیت‌الله فاضلیان افزود: رهبری مجلس خبرگان ضامن بقا و استمرار نظام اسلامی در خطیرترین لحظات است و طبیعی است که محل امید ملت و همه دوستداران انقلاب و مورد بغض و طمع بدخواهان و دشمنان باشد.

وی با شاره به سالروز ولادت امام رضا(ع) بیان کرد: امام رضا(ع) صاحب این کشور بوده و  سبب رشد تشیع در ایران  و ملجعی برای تمامی ایرانیان شده است.

امام‌جمعه ملایر خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه هر مسئولی بیان کرد و گفت: خدمتگزاری به مردم اساسی‌ترین وظایف مدیران و مسئولان کشور بوده و مسئولان باید در آن دقت کنند.

وی خدمت به خلق را  بهترین عبادت‌ها عنوان کرد و گفت: مسئولین باید در مقابل  مسئولیتی که بر گردن آن‌ها نهاده شده شکر گذار باشند و شکر گذاری این مسئولیت‌ها با خدمت به خلق است.

آیت‌الله فاضلیان با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه بیان کرد: مردم لبنان با مقاومت اسلامی در مدت‌زمان کوتاهی بر رژیم صهیونیستی غلبه کردند و این نشانه ترس اسرائیل از حزب‌الله بود.

وی با ذکر آیات و روایتی تقوی را مخصوص تمام اعضای بدن عنوان و بیان کرد: امام رضا(ع) امام مهربانی‌ها همواره بر لزوم تقویت ایمان و تقوا تأکید داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار