نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مرداد 1395 - 14:13   |   کد مطلب: 19800
به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت عصر شعر رضوی با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی، شعرا و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در مکان دائمی جلسات انجمن های ادبی برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  غلامرضا جمالی زاده  با اشاره به برگزاری ایم عصر شعر اظهار داشت: این عصر شعر، دکتر هادی حاتمی استاد دانشگاه در خصوص شعر و شاعری، تطبیق اشعار و قطعات شعری شعرا با آوردن نمونه هایی از اشعار شاعران مطرح فارسی زبان، مطالب مبسوطی بیان کرد.

وی با تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) گفت: در طول یکسال گذشته همواره سعی کرده ایم در نشست های متفاوت، برنامه های فرهنگی و هنری را در سطح شهرستان آسیب شناسی کنیم و برای مسائل و مشکلات راهکارهای مناسب ارائه دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: شهرستان ملایر دارای پتانسیل ها و استعدادهای بالایی در عرصه شعر و ادبیات است اما علی رغم فعالیت و زحمات مسئولین انجمن ها، خروجی مناسب و منسجم و مشخص شده ای دیده نمی شود و به همین لحاظ از وضع موجود راضی نیستیم و پیشنهاد می دهم برای داشتن آینده ای روشن، این موضوع در آینده با حضور مسئولین انجمن های ادبی و شعرا و صاحب نظران آسیب شناسی و بررسی شده و راهکارهای بهبود فعالیت ها، مشخص و اجرایی شود.  

گفتنی است در این محفل تعدادی از شعرا، آخرین اشعار و سروده های خود را با موضوعات مرتبط با حضرت امام رضا(ع) عالم آل محمد(ص)، کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، دهه کرامت، ولایت پذیری، پیروی از سبک زندگی اهل بیت(علیهم السلام) قرائت کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار