نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مرداد 1395 - 8:58   |   کد مطلب: 19793
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در راستای احیای سنت پهلوانی و احترام به مربیان همایش تجلیل از مربیان سازنده ورزشی ملایر در هفته فرهنگی ملایر برگزار می‌شود.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌های ورزشی در هفته فرهنگی ملایر اظهار داشت: در هفته فرهنگی برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه تجلیل از مربیان برتر ورزشی ملایر بیان کرد: همایش تجلیل از مربیان سازنده ورزشی ملایر که شاگردان آن‌ها در اردوهای تیم ملی و برون‌مرزی حضورداشته در هفته فرهنگی ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: هفته فرهنگی ملایر از سوم تا نهم مهرماه برگزارشده که در این همایش از 20 نفر از مربیان سازنده ملایری تجلیل می‌شود.

رضایی گفت: این برنامه در راستای احیای سنت پهلوانی و احترام به مربیان زحمات آنان  گاها در بسیاری از مواد دیده نمی‌شوند برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این همایش برنامه‌های متنوع ورزشی در بخش‌های جانبازان، روستایی و عشایری، فوتبال، سوارکاری و اتومبیلرانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: برگزاری همایش ورزشی جانبازان، همایش رژه اتومبیل‌های قدیمی و کلاسیک و مسابقات فوتبال بخش‌های ملایر از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: در هفته فرهنگی ملایر کورس پاییزه اسب‌سواری، همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستای حسین‌آباد ناظم و برگزاری فوتبال رده‌های پایه برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به برگزاری فوتبال محلات ملایر بیان کرد: در راستای توجه هر چه بیشتر ب محلات مسابقات فوتبال محلات ا حضور 8 تیم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی همایش بزرگ خانوادگی با حضور برنامه صبح و نشاط در ملایر بیان کرد: برگزاری این همایش برای پخش زنده از شبکه سه در حال پیگیری است.

رضایی افزود: این همایش در راستای معرفی هر چه بیشتر ملایر و نمایاندن ظرفیت‌های شهرستان در سطح کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار