نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. مرداد 1395 - 9:48   |   کد مطلب: 19783
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان همدان:
۲۲ جایگاه سوخت «سی ان جی» در همدان توسط بخش خصوصی اداره می‌شود
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان همدان با اشاره به بهره برداری از جایگاه سوخت پادگان شهید قهرمان افزود: ۲۲ جایگاه سوخت «سی ان جی» در همدان توسط بخش خصوصی اداره می شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از مهر؛ صادق فریدی شامگاه دوشنبه در چهارمین کارگروه استاندارد سازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات در استانداری همدان به بررسی ۳۸ باب از ۴۱ باب جایگاه «سی ان جی» استان همدان اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۲۲ جایگاه مربوط به شرکت های خصوصی بوده اند.

فریدی در ادامه افزود: از ۳۸ جایگاه بررسی شده، ۱۵ جایگاه دولتی و ۲۱ جایگاه خصوصی بوده اند که از این تعداد ۵ باب مربوط به شرکت های دولتی و ۱۵ باب مربوط به بخش خصوصی اقدام به رعایت ضوابط استاندارد کرده اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان همدان پیشرو بودن بخش خصوصی در رعایت ضوابط را امری مهم دانست و از شهرداری ها درخواست همکاری بیشتر در زمینه استانداردسازی جایگاه های مربوطه را کرد.

وی همچنین در خصوص استاندارد نبودن جایگاه های «سی ان جی» استان همدان گفت: از سال ۸۱ و آغاز فعالیت جایگاه های «سی ان جی»، این جایگاه ها بر اساس ضوابط و استانداردها وارد مدار بهره برداری شد.

فریدی افزود: با توجه به سپری شدن عمر استاندارد تجهیزات این جایگاه ها و مستهلک شدن تجهیزات باید در زمینه استانداردسازی اقدام کنیم و این به آن معنا نیست که جایگاه ها از ابتدا غیر استاندارد بوده اند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان همدان تاکید کرد: در تمامی تاسیسات وزارت نفت اولین بحث رعایت ایمنی است و در این راستا در تمام جایگاه ها مسئول و نماینده کنترل کیفیت وجود دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار