نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. مرداد 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 19780
رئیس آموزش‌وپرورش ملایر خبر داد:
درخشش دانش آموزان ملایری در مسابقات ورزشی کشور
رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: دانش آموزان ملایری در سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور موفق به کسب سه عنوان برتر مسابقات شدند.

کاوه برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با حضور 11 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در شش استان کشور برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان ملایری که در قالب تیم استان در این مسابقات شرکت و موفق به کسب عناوین قهرمانی متعدد شدند.

رئیس آموزش و پرورش ملایر با اشاره به عناوین کسب‌شده دانش‌آموزان ملایری در این مسابقات بیان کرد: دانش آموزان ملایر در رشته‌های بدمینتون و پرتاب وزنه موفق به کسب مدال شدند.

وی گفت: در رشته دوومیدانی مقطع ابتدایی پسران که به میزبانی شهرکرد برگزار شد، مرتضی مرادعلیان دانش‌آموز پایه ششم روستای اسلام‌آباد ملایر در ماده پرتاب وزنه عنوان قهرمانی مسابقات را کسب نمود.

برخورداری با اشاره به نتایج بدمینتون بازان ملایری در سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور بیان کرد: در رشته بدمینتون مقطع ابتدایی پسران که به میزبانی شهر قم برگزار شد، دانش آموزان ملایری در قالب تیم استان همدان نایب‌قهرمان کشور شدند.

وی افزود: در رده انفرادی این مسابقات نیز محمد سرمیلی دانش‌آموز بااستعداد ملایری موفق به کسب جایگاه سوم این مسابقات شد.

رئیس آموزش و پرورش ملایر با تقدیر از مربیان تربیت‌بدنی ملایر بیان کرد: توجه به ورزش دانش آموزان و استعدادیابی در سنین پایین نقشی مهم در پیشرفت ورزش دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار