نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1395 - 15:21   |   کد مطلب: 19775
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر گفت: پس از اعلام نفرات برتر مسابقات مهارت استان همدان آقای امیرمحمد ترکمان در رشته جواهرسازی صاحب‌عنوان نخست در استان شد.

احسان فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت در مرحله استانی هفتم و هشتم مردادماه در همدان برگزار شد.

وی افزود: از شهرستان ملایر نه نفر در هشت حرفه‌ای شرکت کردند که یک نفر از شهرستان ملایر صاحب جایگاه اول شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر گفت: مرحله اول این مسابقات در شهرستان ملایر و به‌صورت کتبی برگزارشده  این نه نفر به‌عنوان نفرات برتر شهرستان ملایر به این مسابقه اعزام شدند.

وی گفت: مرحله استانی با حضور 136 نفر از سراسر استان و به‌صورت عملی برگزارشده که در مدت دو روز باهم به رقابت پرداختند

فراهانی با اشاره به اسامی شرکت‌کنندگان تیم ملایر در این مسابقات بیان کرد: آقایان حسین اسدی، امیرمحمد ترکمان، محمدرضا زندیه پری، سینا احمدی، سلیمان فرجی و محمد ارزانی و خانم‌ها فاطمه فرجی، محدثه بیات و مهسا چهاردولی در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به رشته‌های شرکت‌کنندگان ملایری در این مسابقات بیان کرد: اتصالات چوبی، جواهرسازی، جوشکاری، خیاطی، فناوری خودرو، گل‌آرایی، لوله‌کشی و گرمایشی و طراحی فضای سبز  حرفه‌های شرکت‌کننده در این مسابقات بودند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر با اشاره به نتایج این رقابت‌ها بیان کرد: پس از اعلام نفرات برتر مسابقات مهارت استان همدان آقای امیرمحمد ترکمان در رشته جواهرسازی صاحب‌عنوان نخست در استان شد.

وی گفت: نفرات برتر این مسابقات در نیمه دوم مهرماه در مسابقات کشوری باهم به رقابت پرداخته و نفرات برتر آن مسابقات به مسابقات جهانی که سال 2017 در کشور امارات و شهر ابوظبی اعزامی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار