نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1395 - 7:48   |   کد مطلب: 19773
مربی تیم کاراته شاهین ملایر گفت: تیم کاراته ملایر در مسابقه کاراته آزاد غرب کشور موفق به کسب دو مدال شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ امین بابا خانی در گفت‌وگو با ملایری‌ها اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم،  مسابقه کاراته آزاد غرب کشور بابا شرکت ۱۲ تیم در مجتمع ورزشی کارگران همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور شهرهای کرمانشاه ،آذربایجان غربی 2 تیم ،قم ،ایلام ،کرج ،تهران ، تهران ، گیلان ، نطنز ، مازندران ،سنندج ،همدان ،ملایر و پایگاه نوژه در سه رده سنی برگزار شد

مربی تیم کاراته شاهین ملایر  گفت: تیم کاراته ملایر نیز در این رقابت‌ها با حضور شش کاراته کا در این مسابقات حضور یافتند و موفق به کسب دو مدال شدند.

وی با اشاره به بازیکنان تیم ملایر در این رقابت‌ها بیان کرد: سید حسین اسدالهی، علی ترکاشوند ، محمدمهدی پیریایی، سبحان ابراهیم بختیاری، سید ابوالفضل حسینی زاده و محمد چهاردولی ورزشکاران تیم ملایر در این مسابقات بودند.

باباخانی گفت: مدال‌آوران تیم ملایر در این مسابقات سبحان ابراهیم بختیاری و محمد چهاردولی به ترتیب موفق به کسب مقام اول و سوم این رقابت‌ها شدند.

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها  تیم همدان با ۱۲ طلا ، ۱۰نقره و ۴برنز، مهاباد با ۱۰طلا، ۳نقره و ۲برنز و بروجرد با ۵طلا،  ۸نقره، ۱۴برنز مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار