نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1395 - 7:25   |   کد مطلب: 19770
نمایش تئاتر "نقره داغ" کار گروه نمایشی عرفان واز 19 تا 22 مرداد در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه می رود.

به گزارش ملایری‌ها؛ بهرام حاجی علی اکبری کارگردان نمایش «نقره داغ» با اعلام این خبر افزود: نقره داغ داستانی است از ظلم و ستم شاه و شاهزاده های قاجار، زمانی که هیچ قانونی وجود نداشت و افراد با نفوذ و وابسته به قدرت، خود قانون و مجری قانون می شدند.

حاجی علی اکبری گفت: این نمایش بازگو کردن داستان مظلومیت مردم بخت برگشته ای است که در دوره قاجار زندگی می کردند و چیزی جز آرامش برای زندگیشان نمی خواستند اما جز دلشوره و حسرت و ترس چیزی نصیبشان نمی شد.

وی با معرفی عوامل این نمایش؛ عنوان کرد: نمایش نقره داغ به نویسندگی سعید حسین پور می باشد که وی علاوه بر دستیاری کارگردان و طراحی صحنه در کنار دیگر بازیگران شامل: محدثه فرهادی، مرجان آقانوری، محیا جباری و علی حسینی به ایفای نقش می پردازد و کار نور و صدای این نمایش نیز بر عهدة علی یعقوبی، دکور و صحنه با محسن حیدری نژاد و طرح بروشور از علی حسینی می باشد.

وی گفت: این نمایش از 19 لغایت22 مرداد هر روز در دو سانس از ساعت17:30 و 18:30در مکان مرکز آموزش هنر واقع در بلوار 15 خرداد اجرا می گردد و علاقمندان می توانند به صورت رایگان، نمایش نقره داغ را تماشا کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار