نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مرداد 1395 - 8:22   |   کد مطلب: 19731
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق‌های نجومی مصداق بارز پول‌های کثیف بوده و تنها تفاوتی که این حقوق‌ها با پول‌های کثیفی همچون دزدی و اختلاس داشته گرفتن رنگ و بوی قانونی به خود است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سکوت برخی از مسئولین در برابر حقوق‌های نجومی و پرداخت‌های نامتعارف اظهار داشت: هیچ سکوتی در برابر این پرداخت‌ها چه از جانب نمایندگان مجلس و چه مسئولین اجرایی کشور قابل دفاع نیست چراکه این  مسئله انحرافی در کشور بوده که سبب رنجش شدید مردم شده است.

وی گفت: مسئله دریافت و پرداخت‌های نامتعارف برای مردم قابل‌هضم نبوده و اعضای مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نمایندگان مردم باید این مسئله را به جد پیگیری کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح یک‌فوریتی شفاف‌سازی حقوق مدیران بیان کرد: این طرح به‌عنوان یک طرح دوفوریتی به مجلس داده شد که نمایندگان یک‌فوریت آن را تصویب کردند.

وی با اشاره به پیگیری کمیسیون اصل نود و دیوان محاسبات کشور برای مقابله با پرداخت‌های نامتعارف، افزود: تصویب این طرح سبب شفافیت دریافتی‌های مدیران کشور برای مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: تمامی مسئولین کشور از مقامات شهرستانی تا استانی و ملی باید به‌صورت جدی موضع خود را در قبال این حقوق‌ها روشن سازند و با پیگیر این مسئله بوده و برنامه‌ریزی صحیح از تکرار آن جلوگیری کنند.

وی حقوق‌های نجومی را مصداق بارز پول‌های کثیف دانست و بیان کرد: تنها تفاوتی که این حقوق‌های نجومی با پول‌های کثیفی همچون دزدی و اختلاس داشته گرفتن رنگ و بوی قانونی به خود است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای با سوءاستفاده از موقعیت اداری رنگ و بوی قانونی به این پرداخت‌های نجومی داده تا به‌ظاهر قانونی پرداخت‌شوند اما عرف جامعه و شرایط انقلاب هیچ‌گاه این را نمی‌پذیرد.

وی گفت: دریافت‌کنندگان این حقوق‌ها باید توبیخ شده و کسانی نیز به این پرداخت‌ها وجهه و جنبه قانونی داده‌اند باید شناسایی و مواخذه شده و عزل از خدمت شوند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تصریح کرد: باید نهادهایی که مسیر پرداخت‌های غیر عرفی و غیرمنطقی و غیرقابل‌دفاع را قانونی کرده‌اند شناسایی و مواخذه شوند، چراکه مطالبه مردم انفصال دائم آنان از خدمت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار