نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1395 - 14:49   |   کد مطلب: 19728
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: کارکنان اداره ورزش شهرستان ملایر به همراه جمعی از ورزشکاران با اهدا خون سنت جوان مردی را مشق نمودند.

به گزارش ملایری‌ها؛ جمعی از ورزشکاران و 15 نفر از کارکنان آقا و خانم  اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در روز اهدا خون همگام با مردم سراسر کشور با اهدا خون به افراد نیازمند خون مشق سنت جوانمردی کردند  و با این حرکت حضور جامعه ورزشی شهرستان ملایر را در تمام عرصه‌های مردانگی اثبات نمودند 

مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: اهدای خون یکی از شاخصه‌های مهم پیوند با همنوع، احساس مسئولیت، نجات زندگی و کسب رضایت پروردگار به شمار می‌رود که این امر با آگاه‌سازی، انتخاب صحیح اهداکننده بر پایه نیاز حیاتی جامعه شکل می‌گیرد و سبب ترویج فرهنگ اهدای خون می‌شود.

 در همین خصوص مراسم اهدا خون جامعه ورزشی شهرستان ملایر با حضور مسئولان ورزشکاران به همت اداره ورزش و جوانان برگزارشده است.

وی افزود با توجه به شعار سازمان بهداشت جهانی که با اهدا خون زندگی را به اشتراک بگذاریم، مشارکت مربیان، ورزشکاران، جوانان، و همچنین توجه به افزایش مشارکت بانوان در اهدای خون از مواردی به شمار می‌رود که از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر موردتوجه قرارگرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار