نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مرداد 1395 - 9:24   |   کد مطلب: 19708
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت یادبود شهید شاخص استان حاج رسول حیدری جمعه 15 مردادماه برگزار می‌شود.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی ملایر اظهار داشت: این همایش به‌منظور یادبود شهید شاخص استان همدان در سال 95 حاج رسول حیدری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری این همایش عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ملایر جمعه 15 مرداد برگزار می‌شود و جوایز نفیسی برای برگزاری این همایش در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این همایش از میدان دکتر بابک آغازشده و با پیمودن مسیری تا دریاچه پارک سیفیه در این محل ورزش صبح گاهی برگزار می‌شود.

وی برگزاری این همایش را باعث شورونشاط اجتماعی دانست و بیان کرد: مزین شدن این همایش به نام و یاد شهدا شورونشاط آن را دوچندان می‌کند.

رضایی با دعوت از مردم ملایر برای حضور در این همایش بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت و اداره ورزش و جوانا ملایر مراجعه کنند.

وی همچنین با اشاره به درخشش ورزشکاران کیوکوشین کار ملایر در مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: تیم کاراته شبکه بهداشت  شهرستان ملایر در مسابقات قهرمانی کشور با 20 نفر کاراته کا شرکت کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: این تیم در این مسابقات با کسب 3 مدال طلا 2 نقره و 2 مدال برنز پس از  تیم های کرمان، فارس و خوزستان به مقام چهارم تیمی دست‌یافت.

وی با اشاره به مدال‌آورانتیم ملایر در این مسابقات بیان کرد: مهدی بابالو، امیر شیری و محمد شیری مدال طلا، میلاد بیات، محمدمهدی جلیل پور مدال نقره و آرمان جابری و دانیال هنرمندی مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار