نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. مرداد 1395 - 9:37   |   کد مطلب: 19679
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گفت: در چهارماهه نخست امسال 90 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر واگذارشده است.

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به پرداخت 77 مورد جهیزیه از ابتدای سال در شهرستان ملایر اظهار داشت: در راستای ترویج و کمک  به ازدواج جوانان کمیته امداد امام خمینی(ره) نوعروسان تحت پوشش کمیته اهدا می‌شود.

وی گفت: در چهارماهه نخست امسال 77 مورد جهیزیه به مبلغ 308 میلیون تومان به نوعروسان اهداشده که 50 درصد مبلغ آن بلاعوض و 50 درصد آن وام بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با اشاره به واگذاری 13 مورد جهیزیه از محل زکات فطریه بیان کرد: پس از جمع‌آوری زکات فطریه این موارد به‌حساب متقاضیان واریز شد.

وی گفت:گ درمجموع از ابتدای سال 90 مورد جهیزیه باارزش 330 میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهداشده است.

کولیوند با اشاره به آمار واگذاری جهیزیه به نوعروسان در سال 94 بیان کرد: در این سال در سال گذشته 294 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به متقاضیان واگذارشده است.

وی افزود: از این تعداد 191 جهیزیه کلی به مبلغ 573 میلیون تومان، 18 جهیزیه موردی به مبلغ 18 میلیون تومان، 68 هدیه ازدواج به مبلغ 68 میلیون تومان و 15 جهیزیه ازدواج مجدد به مبلغ 51 میلیون تومان اهداشده است که 710 میلیون تومان از این مبالغ بلاعوض بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گفت: 80 نفر از نوعروسان نیز در نوبت اهدای جهیزیه بوده که در روزهای آینده 40 مورد جهیزیه جدید نیز واگذار می‌شود.

وی گفت: در روز عید غدیر خم نیز برنامه جمع‌آوری جهیزیه برنامه‌ریزی‌شده که پس‌ازاین برنامه نیز به متقاضیان این جهیزیه‌ها اهدا می‌شود.

وی با اشاره به مبالغ هر مورد جهیزیه بیان کرد: سال گذشته مبلغ جهیزیه 3 میلیون تمان کمک بلاعوض بوده است که امسال این مبلغ به چهار میلیون تومان افزایش‌یافته که 50 درصد آن وام است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار