نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مرداد 1395 - 15:55   |   کد مطلب: 19667
رئیس آموزش‌وپرورش ملایر گفت: جلسه آموزش مهارت برای والدین کلاس اولی با حضور بیش از 750 نفر از اولیا دانش آموزان در سینما فرهنگیان برگزار شد.

کاوه برخورداری در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به برگزاری جلسه آموزش مهارت برای والدین کلاس اولی اظهار داشت: به‌منظور آشنایی والدین کلاس اولی‌ها ، جلسات آگاه‌سازی و آموزش مهارت‌های لازم در ملایر برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت پایه اول تحصیلی و نقش والدین در پیشرفت دانش آموزان و علاقه هر چه بیشتر آنان به درس این دوره در ملایر برگزار شد.

رئیس آموزش‌وپرورش ملایر گفت: این برنامه در سه جلسه در سینما فرهنگیان ملایر و با حضور بیش از 750 نفر از اولیا دانش‌آموزان کلاس اولی برگزار شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین سرفصل‌های آموزشی در این دوره بیان کرد: مهارت‌های فرزند پروری و روانشناسی رشد کودکی سرفصل‌های آموزشی در این طرح بودند.

برخورداری با اشاره به استقبال خوب والدین از این طرح افزود: در این دوره والدین دانش آموزان کلاس اولی از 8 مدرسه حضور داشتند.

وی این آموزش‌ها را نیاز جامعه دانشت و بیان کرد: استقبال از این جلسات بسیار عالی بود و خانواده با رضایت‌مندی خواستار تکرار این قبیل آموزش‌ها شدند.

رئیس آموزش‌وپرورش ملایر گفت: در راستای آشنایی هر چه بیشتر والدین با این آموزش‌ها این دوره‌ها در تمامی مدارس شهر و روستای ملایر برگزار می‌شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار