نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. مرداد 1395 - 9:52   |   کد مطلب: 19664
رئیس راه و شهرسازی خبر داد؛
اجرای طرح تعریض و روکش آسفالت جاده روستاها
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت: باهدف ارتقاء کیفیت راه‌های روستایی در تیرماه شانه سازی 4.5 کیلومتر در دو طرف محور روستای واشان با حجم عملیات ده هزار و 800 مترمکعب انجام شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ جواد نگهداری با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط اداره راه و شهرسازی ملایر در جهت ایجاد شانه در جاده‌های محلی اظهار داشت:شانه راه محلی برای توقف اضطراری خودروها و معبری برای گذر اضطراری به‌منظور پرهیز از یک حادثه است.

وی افزود: شانه‌های جاده‌ها  علاوه بر احساس باز بودن فضای عبور سبب راحتی رانندگی و سفر و برخورداری از حالتی آزاد و بدون محدودیت می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر با اشاره به نقش شانه‌های راه‌ها در امدادرسانی بیان کرد:  شانه راه جهت امدادرسانی سریع در جاده‌های پرترافیک  نقش بسزایی دارد.

وی گفت:  با توجه به مشخصات راه‌های روستایی موجود که عرض راه شامل آسفالت و شانه بین 5.5 تا 6 متر است لذا  تعریض شانه را مای روستایی باهدف ارتقاء کیفیت این راه‌ها از برنامه‌های در حال انجام اداره‌ راه و شهرسازی ملایر است.

نگهداری گفت: در این راستا در تیرماه سال جاری شانه سازی 4.5 کیلومتر در دو طرف محور روستای واشان با حجم  عملیات ده هزار و 800 مترمکعب انجام شد.

وی با اشاره به هزینه این عملیات بیان مرد: هزینه‌ این عملیات یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است .

 رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت:  در تیرماه  روکش آسفالت روستای بلرتو به جریا به طول 3.2 کیلومتر باهدف تسهیل در عبور و مرور در این محور انجام‌شده که  عرض آسفالت 5.5 متر و ضخامت آن 5  سانتی‌متر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار