نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. مرداد 1395 - 4:09   |   کد مطلب: 19653
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از حضور 330 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در کلاس‌های تابستانی بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها علی کولیوند در گفت‌وگو با ايسنا،‌ در این رابطه افزود: رشته‌های دایر شده در این کانون‌ها برای پسران بوستان قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی، فوتبال، تنیس و رزمی، آموزش یارانه و خوشنوسی و نقاشی است و برای دختران سفره‌آرایی، جعبه‌سازی، احکام، بوستان قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی، خوشنوسی و نقاشی، والیبال، تنیس و رزمی و آموزش یارانه است.

وی به حضور 180 دانش‌آموز دختر و 150 دانش‌آموز پسر در این کلاس‌ها اشاره و اظهار کرد: کمیته امداد ملایر همچون سال‌های گذشته در راستای غنی‌سازی اوقات‌فراغت نوجوانان و جوانان خانواده‌های تحت پوشش اقدام به پرپایی کلاس‌هایی تحت عنوان کانون‌های تابستانی به نام بوستان ولایت در محل کانون پسپاه ناحیه ملایر کرده است.

کولیوند ادامه داد: در این کانون‌ها به منظور ایجاد احساس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان از همان ابتدا کمیته‌های شش‌گانه‌ای شامل کمیته‌های تبلیغات، فرهنگی، بهداشتی، انضباطی، ورزشی و علمی تشکیل شده و دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند متناسب با استعداد خود در این کمیته‌ها عضو شوند.

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها از 19 تیرماه در ملایر کلید خورده است و تا پایان تابستان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این کلاس‌ها دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی شامل ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، پیش‌دانشگاهی، دانشجویان، دختران بازمانده از تحصیل و مادران می‌توانند شرکت کنند.

مدیر کمیته امداد ملایر اظهار کرد: روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه، هر هفته ویژه اعزام دانش‌آموزان فعال دختر و پسر به اردوهای یک‌روزه درون‌استانی است که طی آن دانش‌آموزان از مناطق دیدنی، تفریحی، تاریخی و زیارتی همدان تویسرکان، نهاوند، بروجرد و  شهرستان ملایر بازدید می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین برای اطلاع‌یابی از وضعیت جسمانی و روحی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های این کانون‌ها با همکاری پزشکان شبکه بهداشت و درمان ملایر، دانش‌آموزان به طور رایگان مورد معاینه قرار می‌گیرند تا در صورت وجود مشکل جسمانی از طریق کمیته امداد ملایر درمان آنها پیگیری شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار