نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مرداد 1395 - 13:07   |   کد مطلب: 19643
با حضور سردار دهقان در ملایر صورت گرفت؛
عقد اخوت وزیر دفاع با امام جمعه ملایر
سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،در شهرستان ملایر حاضر و با آیت الله سید رضا فاضلیان، امام جمعه ملایر عقد اخوت بست.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در میان استقبال مسئولین در شهرستان ملایر حاضر و با آیت الله سید رضا فاضلیان، امام جمعه ملایر دیدار کرد.
در این دیدار که در محل بیت حضرت آیت الله فاضلیان برگزار گردید، سردار دهقان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس بویژه 1100 شهید شهرستان ملایر، از نقش و جایگاه حضرت آیت الله فاضلیان در 8 سال دفاع مقدس بویژه نقش بی بدیل ایشان در عملیات مرصاد تقدیر کرد.

سردار دهقان در این دیدار از امام جمعه ملایر درخواست کرد که ضمن دعای خیر برای موفقیت تمامی خدمتگذاران نظام بویژه دولت تدبیر و امید، همچون شهید محمود کاوه، با ایشان نیز عقد اخوت ببندند و حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان، امام جمعه محترم ملایر نیز ضمن تقدیر زحمات  تمامی خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با بیان خاطراتی از شهید محمود کاوه و حضرت آیت الله میرشاهولد (ره) برای ایشان دعای خیر کرده و با بیان شرایط بستن عقد اخوت، با سردار دهقان نیز عقد اخوت بست.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار