پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

26. تير 1395 - 14:23   |   کد مطلب: 19560
رئیس بهزیستی ملایر گفت: اشتغال، مسکن و دارو و درمان مهمترین دغدغه جامعه معلولین در ملایر است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا تکلو در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین مشکلات جامعه معلولین اظهار داشت: اشتغال و مسکن مهترذین دغدغه جامعه معلولین در ملایر است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای اشتغال معلولین در ملایر بیان کرد: در سال 94 با توجه به مراجعات معلولین به بهزیستی و به افراد دارای مدرک فنی و حرفه ای سه میلیارد تومان وام اعطا شده است.

رئیس بهزیستی ملایر گفت: به کسانی که مدرک فنی حرفه ای بوده بین 30 تا 150 میلیون ریال برای ایجاد اشتغال وام با سود چهار درصد اعطا شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای مسکن معلولین بیان کرد: در سال 94 تعداد 120 واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی ملایر تعلق گرفت.

حجت الاسلام تکلو افزود: دارو و درمان یکی دیگر از دغدغه های معلولین ملایربوده که در این راستا نیز با رایزنی با برخی از داروخانه ها و همکاری انان داروهای معلولین و مددکاران به صورت نیم بها و رایگان در اختیار انان قرار می گیرد.

 وی افزود: تعدادی از دکترها نیز با بهزیستی ملایر همکاری کرده و با حضور در مراکز به مددجویان و معلولین کمک کرده و کارهای درمانی آنان را انجام می دهند.

رئیس بهزیستی ملایر با اشاره به خدمات بهزیستی به مددجویان بیان کرد: بیش از 150 خدمت در بهزیستی انجام شده که در هفته بهزیستی این خدمات به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی گفت: بهزیستی ملایر دارای سه مرکز نگهداری سالمندان، یک مرکز نگهداری بیماران اعضاب و روان و مرکز نسیبه بوده که به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کنند.

حجت الاسلام تکلو افزود: گفت: سه مرکز آموزشی، مرکز نگهداری ایتام و کلینیک مددکاری نیزبصورت روزانه به مددجویان بهزیستی ارائه خدمات می کنند.

وی گفت: مهمترین برنامه در اداره بهزیستی ارتقا ارائه خدمات بوده و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار