نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. تير 1395 - 8:35   |   کد مطلب: 19539
شهردار ملایر گفت: تیم فریزبی شهرداری ملایر با کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی استان همدان به مسابقات کشوری این رشته راه یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ علیرضا رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات فریزبی قهرمانی استان در همدان اظهار داشت: مسابقات فریزبی قهرمانی استان به همت اداره ورزش و جوانان همدان و با حضور تیم شهرداری ملایر برگزار شد.

 وی افزود: در پایان این رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار شد تیم همدان با شش امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های اسد آباد و شهرداري ملاير به ترتيب رتبه هاي دوم و سوم را كسب نمودند و هر سه تيم برتر به مسابقات كشوري راه يافتند.

شهردار ملایر در خصوص این رشته ورزشی گفت: انجام این رشته ورزشی موجب تقویت هر دو سیستم هوازی و غیرهوازی ورزشکاران شده و علاوه بر تقویت دستگاه قلبی و عروقی سبب بالا رفتن آمادگی جسمانی می‌شود.

وی در تشریح نوع انجام این بازی ورزشی تصریح کرد: این بازی به وسیله یک بشقاب پلاستیکی به عمق 2 سانتی متر و در قطرهای متفاوت بر اساس رشته مربوطه و با وزن 140 الی 175 گرم انجام می‌شود.

رضایی افزود: این رشته ورزشی بسیار مفرح و سرگرم کننده است و در بعد روانی نیز تأثیرات شگرفی را بر روی افراد می گذارد زیرا شرایط تخلیه هیجانی را فراهم کرده و به دلیل قابلیت انجام این رشته ورزشی به صورت خانوادگی می‌تواند روابط خانوادگی را نیز تحکیم ببخشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار