نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. تير 1395 - 8:15   |   کد مطلب: 19536
رئیس جوانان هلال احمر ملایر خبر داد
آغاز کلاس‌های اوقات فراغت هلال احمر ملایر
رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر از آغاز کلاس‌های اوقات فراغت هلال احمر ملایر از 20 تیرماه تا 20 شهریورماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها وحید عرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف هلال احمر برای جوانان و نوجوان در طول سال اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت از تاریخ 20 تیرماه تا پایان شهریورماه با عنوان «شوق رویش» در مراکز امور جوانان در حال برگزاری است.

وی گفت: این برنامه‌ها با هدف جذب جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های امدادی، آموزشی و بشردوستانه و نیز توانمندسازی و ارتباط‌گیری هرچه بیشتر با اعضا برگزار شده است.

رئیس جوانان هلال احمر ملایر سالم‌سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری و سرگردانی جوانان و نوجوانان کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و... را از دیگر اهداف برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در هلال احمر ملایر برشمرد.

وی افزود: جمعیت ملایر علاوه بر کلاس‌های آموزشی و امدادی از علاقمندان به سایر کلاس‌های قرآنی، ورزشی، زبان انگلیسی و... ثبت نام می‌کند.

عرفانی تصریح کرد: در برنامه‌های اوقات فراغت مقرر شد که با تعامل با ادارات دیگر از ظرفیت‌های آنان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استفاده کنیم.

این مسؤول به اقدامات هلال احمر در هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: شرکت اعضای جوانان در کارگاه آموزشی، راهپیمایی مدافعان حجاب و کنترل فشار خون راهپیمایان و.. از جمله برنامه‌های ما در این هفته بوده است.

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر از آمادگی تیم‌های دادرس دانش‌آموزی ملایر برای مسابقات استانی خبر داد و گفت: این آزمون در روزهای 22 و 23 تیرماه در اردوگاه فجر همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های هلال احمر در ماه رمضان نیز گفت: برگزاری اهدای خون در شب‌های قدر، مراسم افطاری برای مددجویان، برگزاری برنامه‌های قرآنی، اجرای طرح همای رحمت، تهیه و توزیع 320 پرس غذای نذری توسط اعضای جوانان و توزیع آن در مناطق حاشیه‌نشین شهر، کنترل فشار خون راهپیمایان روز قدس و.... از اقدامات انجام شده در ماه رمضان بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار