نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. تير 1395 - 8:12   |   کد مطلب: 19535
مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد
رشد 60 درصدی درآمد کمیته امداد ملایر
مدیر کمیته امداد ملایر از رشد 60 درصدی درآمدهای کمیته امداد ملایر در حوزه اکرام ایتام طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه کمیته امداد ملایر در راستای خدمت‎رسانی به افراد نیازمند و زیرپوشش بیش از 17 هزار نفر را مورد حمایت قرار داده است، اظهار کرد: هدف ما توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش است.

وی به فعالیت‌های حوزه‌ اکرام و ایتام اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت‌ خیران در سه ماهه نخست امسال از نظر درآمدهای این حوزه رشد 60 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

مدیر کمیته امداد ملایر میزان درآمدهای حوزه اکرام را در سه ماهه نخست امسال 555 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: این میزان در سال گذشته 354 میلیون تومان بوده که امسال 200 میلیون تومان افزایش داشته است.

وی ضمن تقدیر از کمک خیرین و حامیان گفت: شهرستان ملایر در بخش جذب حامیان و در آمدهای حوزه اکرام رتبه برتر استان را دارد.

کولیوند از جذب 573 حامی در ماه رمضان برای ایتام و فرزندان طرح محسنین خبر داد و افزود: این حامیان از شهرهای تهران و ملایر جذب شده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 8 هزار و 123 حامی از یک‎هزار و 813 نفر از ایتام و کودکان طرح محسنین حمایت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد ملایر یادآور شد: تعداد یک‎هزار و 69 مورد ایتام زیرپوشش و 744 مورد نیز فرزندان طرح محسنین هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان توسط اتحادیه طلافروشان ملایر 750 پرس غذای گرم بین مددجویان و 60 بسته اسباب بازی برای کودکان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

کولیوند با اشاره به جمع‌آوری زکات فطریه خاطرنشان کرد: تا کنون 50 میلیون تومان زکات فطریه در شهرستان جمع‌آوری شده که پیش‎بینی می‌شود با جمع آوری زکات فطریه در سایر مناطق شهرستان این میزان به بیش از یکصد میلیون تومان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار