نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. تير 1395 - 11:09   |   کد مطلب: 19506
کارشناس مسائل سیاسی گفت: حزب الله و فلسطین و حرکت های منطقه لقمه ای گلوگیر برای اسرائیل شده و فشارهای زیادی به آنان آورده است و مستکبرین به بهانه FATF به دنبال حمایت از اسرائیل هستند.

احمد آریایی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ با اشاره به توافق ایران با FATF اظهار داشت: این نهادها ابزارهایی برای پیشبرد اهداف آمریکا و همپیمانانش در منطقه و جهان هستند.

وی گفت: خود آمریکا با چاپ دلار و قرار دادن آن در گردش مالی جهان بیشترین پولشویی ها را در جهان انجام می دهد و این در حالی است که آن ها دم از مبارزه با پولشویی می زنند.

این کارشناس سیاسی افزود: نحوه برخورد این نهاد های بین المللی با کشور های مختلف خود گویای این است که چگونه اقدام می‌کنند و فقط وسیله ای برای پیشبرد اهداف کشورهای مستکبر شده اند.

وی افزود: نهادهایی همچون FATF دنیا را به دو قسم خوب و بد تقسیم کرده اند و هر کشوری که با آنها و همراه بوده هر چند بزرگترین جنایات را انجام داده باشد مورد تایید است و هر کشوری را که باآنان همراه نباشد را بد می دانند.

آریایی نژاد گفت: عربستان در حال حاضر بزرگترین حامی داعش بوده ولی این سازمان کوچکترین فشاری به این کشور را نیاورده و از آن طرف ایران را حامی مالی تروریسم عنوان می کند.

وی گفت: عربستان که در کودک کشی و حمایت از داعش نقشی واضح را داشته و سازمان ملل آن از لیست تروریست و کودک کشی خارج می کند که این امر نشان از ابزاری بودن این سازمان هاست.

نماینده سابق ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ های 33 روزه و 22 روزه در فلسطین و لبنان بیان کرد: حزب الله و فلسطین  و حرکت های منطقه لقمه ای گلوگیر برای اسرائیل شده و فشارهای زیادی به آنان آورده است و مستکبرین به دنبال حمایت از اسرائیل هستند.

وی افزود: حمایت ایران باعث تقویت حزب الله و نیروهای مقتاومت شده است و به همین دلیل اینها به دنبال ابزاری برای قطع حمایت های ایران هستند و FATF بهترین ابزار برای قطع این حمایت ها است.

آریایی نژاد گفت: ما باید بسیار مراقب بوده و وظایف خود را به خوبی انجام دهیم که از آرمان های اصلی انقلاب دور نشده و دستمایه اهداف آنان نشویم.

انتهای پیام/   

دیدگاه شما

آخرین اخبار