نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. تير 1395 - 8:59   |   کد مطلب: 19499
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر خبر داد؛
اجرای 40 برنامه همزمان با هفته عفاف و حجاب در ملایر
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر از اجرای 40 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در ملایر خبر داد و گفت: از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته تجمع ملی مدافعان حریم خانواده همزمان با سراسر کشور است.

به گزارش ملایری‌ها؛ زهرا ایرانشاهی  با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: هفته عفافو حجابهمزمان با سراسر کشوراز 19 تا 25 تیر ماه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند«زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم جهان گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، در عین حال در متن و مرکز، نقش آفرینی کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد، افزود: امروز زنان مسلمان ما افتخاراتی کسب می‌کنند که در سایه عفافو حجاباست و در جامعه بین الملل جایگاهی برای خود ایجاد کرده‌اند که باعث افتخار است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر گفت: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در قالب40 برنامه در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌ها در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته دیدار با امام جمعه شهرستان ملایر و تجمع ملی مدافعان حریم خانواده همزمان با سراسر کشور و برگزاری کارگاه‌های مادرانه و دخترانه است.

ایرانشاهی با اشاره به نقش مهم بانوان در جامعه خاطرنشان کرد: این هفته باید زنان جامعه ما مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و قرآن بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار