نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. تير 1395 - 9:15   |   کد مطلب: 19487
دیبر ستاد نماز جمعه ملایر خبر داد:
کمک 480 میلیون ریالی مردم برای تکمیل مصلی
دبیر ستاد نماز جمعه ملایر گفت: در ماه رمضان و در نمازهای جمعه و نماز عید سعید فطر مبلغ 480 میلیون ریال از کمک های مردمی برای ساخت مصلی جمع اوری شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز مراحل جدید تکمیل مصلای بزرگ حضرت ابوالفضل(ع) ملایر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان مردم متدین ملایر مبلغ  480 میلیون ریال به ساخت مصلی کمک کردند.

وی گفت: در مدت ماه رمضان و در نمازهای جمعه  و نماز عید سعید فطر کمک های مردمی برای ساخت مصلی جمع آوری شده که در مدت مبلغ 480 میلیون ریال جمع اوری شد.

دبیر ستاد نماز جمعه ملایر با اشاره به آغاز به کار مجدد تکمیل مصلی بیان کرد: در مرحله جدید ساخت مصلی مراحل ساخت ضلع شرقی در 200 متر زیر بنا آغاز شده است.

وی افزود: عملیات ساخت ضلع شرقی مصلی در  دو طبقه و هر طبقه صد متر آغاز شده که مراحل ساخت سقف آغاز شده و سقف آن اجرا شده است.

حجت الاسلام بیات با اشاره به سایر اقدامات جهت تکمیل مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر بیان کرد: سنگ کاری و تکمیل ورودی خواهران در چهار طرف مصلی نیز در این مدت آغاز شده است.

وی روند اجرای ساخت مصلی را نیازمند کمک های بیشتر مردم مومن و متدین ملایر دانست و بیان کرد: با توجه به عملیات تکمیل  مصلای  بزرگ حضرت ابوالفضل(ع) و نیاز به کمک های خیرین و مردم متدین و مؤمن حساب جاری شماره 0185208520004 به نام مصلای حضرت ابوالفضل  نزد بانک ملی شعبه مرکزی دایر می باشد.

دبیر ستاد نماز جمعه ملایر افزود: همشهریان عزبز می توانند کمک های خود را به حساب فوق واریز و قبض واریزی را به دفتر ستاد نماز جمعه واقع در  30 متری شهید تاجوک ، جنب مصلی ارسال نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار