نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. تير 1395 - 8:29   |   کد مطلب: 19486
رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: آموزش و پرورش ملایر برای اسکان مسافران تابستانی خانه معلم و 5 مدرسه آماده کرده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ کاوه برخورداری با اشاره به آغاز فصل تعطیلات تابستانی  و آمادگی آموزش و پرورش ملایر برای پذیرایی از میهمانان اظهار داشت: آموزش و پرورش ملایر برای اسکان مسافران تابستانی شش مکان را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به مکان های در نظر گرفته شده بیان کرد: این مکان ها شامل 5 مدرسه و خانه معلم شهرستان ملایر بوده که امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان تابستانی در آنها آماده شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر افزود: 5 مدرسه ای که ما در نطر گرفته ایم از نطر امکانات درجه 2 محسوب می شوند و خانه معلم با امکانات درجه یک در نطر گرفته شده است.

وی گفت: در این مدارس35کلاس و در خانه معلم 32 تخت برای مسافرین در نطر گرفته شده است که همه کلاسها و سوئیت های خانه معلم به امکانات مورد نیاز مجهز می باشند.

برخورداری گفت: سه بنر که آدرس اداره آموزش و پرورش جهت پذیرش مسافرین تابستانی همراه با شماره تلفن های مورد نیاز روی آنها ثبت شده است در ورودیهای شهرستان جهت تسهیل امورنصب شده است که مسافرین می توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش واقع در بلوار انقلاب جهت اسکان در مدارس یا خانه معلم اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار