نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. تير 1395 - 18:52   |   کد مطلب: 19455
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از سنگینی شدید بار ترافیک در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از راه دانا؛سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به تداوم بار ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس و پیش بینی افزایش بیشتر این بار پس از پایان نماز عید فطر گفت: بر این اساس محور چالوس تا اطلاع ثانویی و تخلیه بار ترافیکی از میدان امیرکبیر کرج به سمت شمال یکطرفه شد.

 

وی افزود: همچنین با توجه به ورودی و  خروجی های متعدد محور هراز و برابر تدابیر اتخاذ شده این محور به صورت مقطعی تا اطلاع ثانوی با استقرار تیم های پلیس راه به سمت شمال یکطرفه خواهد شد و تلاش می شود بیشترین زمان به بار ترافیک جنوب به شمال اختصاص یابد.

 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به حجم بالای تردد در ٤٨ ساعت گذشته در جاده ها که با پایان نماز عید فطر افزایش خواهد یافت از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند و حتما چند برابر زمان معمول برای رسیدن به مقاصد خود را در نظر بگیرند. از سوی دیگر حتما در مبادی اولیه نسبت به پر کردن باک خودرو خود اقدام کنند تا در ترافیک طولانی مسیر با مشکل مواجه نشوند.

 

علی نیک‌روش نیز دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به وضع ترافیکی در محور رودهن به فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون از منطقه مهرآباد رودهن تا منطقه گیلاوند شاهد ترافیک فوق سنگین 9 کیلومتری هستیم.

 

وی افزود: جاده رودهن به سمت شهرستان فیروزکوه با حجم زیادی از خودروها مواجه است و تردد به صورت توقف و حرکت انجام می‌شود.

 

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه ادامه داد: ترافیک از منطقه گیلاوند به سمت فیروزکوه نیز بسیار سنگین است و تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد؛ برای تسهیل در تردد خودروها، تردد تریلر در محور فیروزکوه ممنوع است.

 

نیک‌روش گفت: با توجه به انسداد محور هراز از صبح امروز همه بار ترافیکی به سمت استان‌های شمالی کشور از محور فیروزکوه انجام می‌شود که این موضوع ترافیک فوق سنگینی را ایجاد کرده است.

 

وی توصیه کرد: رانندگان حتماً صبر و حوصله را در رانندگی در اولویت قرار دهند و از عجله، سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار