نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. تير 1395 - 13:58   |   کد مطلب: 19416
دعوت امام جمعه موقت و فرماندار ملایر از مردم برای حضور در اهپیمایی روز قدس؛
حضور مردم دشمن شکن و مشت محکمی بر دهان استکبار است
امام جمعه موقت و فرماندار ملایرضمن گرامی داشت روز قدس از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و و روز اسلام بوده  که مسلمانان در نقاط مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی برگزار می کنند.

امام جمعه موقت و فرماندار ملایرضمن گرامی داشت روز قدس از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما روز قدس را روز یکپارچگی تمام مسلمانان دنیا دانست و اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای یکپارچه شدن مسلمان در سراسر دنیا علیه رژیم منحوس صهیونیسمی جمعه آخر ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند.

وی افزود: هدف صهیونسم نابودی اسلام بوده همانگونه که امام(ره) فرمودند اگر تمام مسلمانان یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب می برد، اتحاد مسلمانان سبب نابودی اسرائیل خواهد شد.

امام جمعه موقت ملایر با دعوت از عموم مردم شهید پرور شهرستا ملایر برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: امسال هم همچون سال های گذشته شاهد حضور پرشور مردم سراسر اکشور در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.

وی حضور مردم را در راهپیمایی را دشمن شکن دانست و بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس سبب یاس و ناامیدی دشمنان بوده و دوستداران انقلاب را شاد و سر افراز خواهد کرد.

جحت الاسلام فاضلیان افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی عظیم از مردم فلسطین بوده و هر یک قدم تیری به سمت اسرائیل است.

فرماندار ملایر نیز با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

عبدالعظیم رضایی افزود: در روز قدس همه ساله مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمده و علیه استکبار جهانی شعار می دهند.

وی گفت: روز قدس روز اسلام بوده و متعلق به هیچ کشوری نیست و در این روز وظیفه هر مسلمانی دفاع از مظلوم علی الخصوص مردم مظلوم فلسطین است.

فرماندار ملایر گفت: در این روز همه مسلمانان با زبان روزه و نیت خیر و با هدف مبازه با ظلم و حمایت از مظلوم به خیابان ها می آیندو امسال نیز چون سال های گذشته شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

وی گفت: حضور مردم و طنین شعار استکبار ستیزی  مشت محکمی  بر دهان استکبار جهانی مخصوصا اسرائیل است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار