نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. تير 1395 - 11:54   |   کد مطلب: 19406
رئیس اداره اوقاف ملایر خبر داد؛
اطعام 6 هزار 300 نفر از نیازمندان در ایام ماه رمضان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: در راستای اجرای نیت واقف خیر اندیش سیف الدوله از ابتدای رمضان 6 هزار 300 نفر از نیازمندان و مستمندان در ملایر اطعام دهی شده اند.

به گزارش ملایری‌ها، حجت الاسلام فیض ا... اسدپور اظهار داشت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای امینانه نیات واقف خیراندیش، مرحوم سیف الدوله، 6300 نفر از مستمندان و نیازمندان در نقاط مختلف شهرستان اطعام دهی شدند.

 

وی با بیان اینکه تا آخر ماه مبارک، بیش از 7000 نفر از نیازمندان اطعام دهی خواهند شد، افزود: درراستای منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات ریاست محترم سازمان اوقاف در خصوص  ترویج افطاری ساده، امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان روزانه پذیرای روزه داران و مجاوران، به صرف افطاری ساده و بی آلایش هستند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به احادیث و  روایات در خصوص فضیلت اطعام و افطار روزه داران در ماه مبارک رمضان خاطر نشان ساخت: افطاری در ماه مبارک رمضان هرچند که ساده باشد، به خویشاوندان، فرصت خوبی را برای دلجویی از یکدیگر، صله ارحام و برطرف کردن مشکلات عاطفی و مادی اقوام فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار